Η χρήση των βιβλίων Επαυξημένης Πραγματικότητας από μαθητές και μαθήτριες της Προσχολικής Εκπαίδευσης: Απόψεις και στάσεις

Διπλωματική Εργασία uoadl:3359990 28 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός Διαδικτυακής (online) Εκπαίδευσης
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2023-10-04
Έτος εκπόνησης:
2023
Συγγραφέας:
Σιγούνη Ελένη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Γεώργιος Κουτρομάνος, Επίκουρος Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η χρήση των βιβλίων Επαυξημένης Πραγματικότητας από μαθητές και μαθήτριες της Προσχολικής Εκπαίδευσης: Απόψεις και στάσεις
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η χρήση των βιβλίων Επαυξημένης Πραγματικότητας από μαθητές και μαθήτριες της Προσχολικής Εκπαίδευσης: Απόψεις και στάσεις
Περίληψη:
Η χρήση της τεχνολογίας Επαυξημένης Πραγματικότητας (E.Π.) στην προσχολική εκπαίδευση
έχει κερδίσει την προσοχή των επιστημόνων τα τελευταία έτη λόγω των δυνατοτήτων της να
ενισχύσει την εμπλοκή και την μαθησιακή εμπειρία των μαθητών/μαθητριών προσχολικής
ηλικίας. Η παρούσα έρευνα είχε στόχο να διερευνήσει τα αποτελέσματα της χρήσης βιβλίων
Ε.Π. στα κίνητρα και την απόκτηση γνώσεων των μαθητών/μαθητριών προσχολικής ηλικίας.
Η έρευνα περιλάμβανε παρατήρηση και συνεντεύξεις μαθητών/μαθητριών προσχολικής
ηλικίας που αλληλεπιδρούσαν με βιβλία Ε.Π. σε ένα περιβάλλον τάξης. Τα αποτελέσματα
έδειξαν ότι η χρήση βιβλίων Ε.Π. ήταν ιδιαίτερα ελκυστική για τους μαθητές/τις μαθήτριες,
καθώς απολάμβαναν τη διαδραστική και καθηλωτική εμπειρία. Οι μαθητές/μαθήτριες έδειξαν
έντονο ενδιαφέρον για τα βιβλία Ε.Π. και παρακινήθηκαν να συμμετάσχουν στις μαθησιακές
δραστηριότητες. Επιπλέον, ανέφεραν ότι έμαθαν νέα πράγματα και ανέπτυξαν τις δεξιότητες
κριτικής σκέψης τους καθώς ασχολούνταν με το περιεχόμενο των βιβλίων Ε.Π. Συνολικά, τα
ευρήματα υποδηλώνουν ότι η χρήση βιβλίων Ε.Π. μπορεί να είναι ένα αποτελεσματικό
εργαλείο για την ενίσχυση των κινήτρων και της απόκτησης γνώσεων των μαθητών/
μαθητριών προσχολικής ηλικίας. Αυτά τα αποτελέσματα παρέχουν σημαντικές γνώσεις για
τους εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να ενισχύσουν τη συμμετοχή των μαθητών/μαθητριών και
τη μάθηση στην τάξη, ιδιαίτερα στο πλαίσιο των μαθησιακών προσεγγίσεων που βασίζονται
στην τεχνολογία.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
επαυξημένη πραγματικότητα, βιβλία επαυξημένης πραγματικότητας, προσχολική ηλικία, μελέτη περίπτωσης
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
3
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
7
Αριθμός σελίδων:
116
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Η χρήση των βιβλίων Επαυξημένης Πραγματικότητας από μαθητές και μαθήτριες της Προσχολικής Εκπαίδευσης_ Απόψεις και στάσεις ΣΙΓΟΥΝΗ ΕΛΕΝΗ.pdf
6 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.