Συμπεριληπτικότητα και εμπορικές επωνυμίες : Η άποψη των Ελλήνων καταναλωτών

Διπλωματική Εργασία uoadl:3370412 17 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2023-12-01
Έτος εκπόνησης:
2023
Συγγραφέας:
Παναγουλοπούλου Ειρήνη-Αθανασία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αικατερίνη Σταυριανέα, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Συμπεριληπτικότητα και εμπορικές επωνυμίες : Η άποψη των Ελλήνων καταναλωτών
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Αγγλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Συμπεριληπτικότητα και Εμπορικές Επωνυμίες : Η άποψη των Ελλήνων καταναλωτών
Περίληψη:
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της συμπεριληπτικότητας, της αποδοχής και της προώθησής της από τη μεριά των εμπορικών επωνυμιών, με όποιες συνέπειες μπορεί να έχουν αυτές στους καταναλωτές και στις επιλογές τους. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι, αρχικά μέσω του θεωρητικού μέρους, να καταγράψει τις καταβολές της συμπεριληπτικότητας και αν αυτή αποτελεί ανάγκη τόσο για ολόκληρη την κοινωνία όσο για τους καταναλωτές και τις εμπορικές επωνυμίες, και γιατί. Στη συνέχεια, σκοπός του ερευνητικού κομματιού είναι να σκιαγραφήσει τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών ως προς τη συμπεριληπτικότητα στις εμπορικές επωνυμίες και να αναδείξει αν σύμφωνα με αυτούς οι εμπορικές επωνυμίες την προωθούν με παρόμοιο ζήλο και συχνότητα όπως το κάνουν αντίστοιχες εμπορικές επωνυμίες στο εξωτερικό. Η συμπεριληπτικότητα επιλέχθηκε ως κύριο θέμα της παρούσας εργασίας διότι αποτελεί ένα μείζον κοινωνικό θέμα, κάτι που γίνεται φανερό τόσο από την παρατήρηση του καθημερινού βίου, όσο και από τις αλλαγές που λαμβάνουν χώρα στα Μέσα Ενημέρωσης τα οποία προωθούν προϊόντα και υπηρεσίες διάφορων εμπορικών επωνυμιών που μοιάζουν να έχουν αγκαλιάσει τη συμπεριληπτικότητα, ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων χωρών του Δυτικού Κόσμου. Παρότι έρευνες παρόμοιες με την παρούσα που εξετάζουν το ζήτημα της συμπεριληπτικότητας των εμπορικών επωνυμιών έχουν διεξαχθεί πολλές φορές στο εξωτερικό, στην Ελλάδα φαίνεται να μην υπάρχει παρόμοιο ιστορικό. Κατά συνέπεια, η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να κάνει την αρχή ελπίζοντας να αποτελέσει ένα αξιόλογο εργαλείο για μεταγενέστερες έρευνες γύρω από το συγκεκριμένο θέμα στον ελληνικό χώρο. Ακριβώς όμως επειδή δεν υπάρχει ιστορικό παρόμοιων ερευνών για το ελληνικό καταναλωτικό κοινό, η έρευνα είναι αρκετά ευρεία, χωρίς περιορισμούς και εξειδίκευση σε δημογραφικά στοιχεία.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Συμπεριληπτικότητα, εμπορικές επωνυμίες, ΜΜΕ, μάρκετινγκ, διαφημίσεις
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
96
Αριθμός σελίδων:
106
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΠΑΝΑΓΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΠΜΣ. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΜΕΣΑ(1).pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.