Intégrer des pratiques corporelles de bien-être et sportives en classe de langue étrangère : une expérience menée dans deux classes du collège en Grèce

Διπλωματική Εργασία uoadl:3419155 0 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διδασκαλία ξένων γλωσσών στην Ευρώπη: Εκπ/ση στη Γλωσσική και Πολιτισμική Διαφορετικότητα Σχολικών Πληθυσμών
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-10-05
Έτος εκπόνησης:
2024
Συγγραφέας:
Kidiadia-Mafuala Ilana
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Παναγιώτης Αξαμπανόπουλος, μέλος ΕΕΠ ΕΚΠΑ
Emmanuel Vernadakis, Καθηγητής Παν/μιο Angers Γαλλίας
Αργυρώ Μουστάκη, Αν. Καθηγήτρια ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Intégrer des pratiques corporelles de bien-être et sportives en classe de langue étrangère : une expérience menée dans deux classes du collège en Grèce
Γλώσσες εργασίας:
Γαλλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
H ενσωμάτωση πρακτικών συνδεόμενων με τη σωματική ευεξία και την άθληση στο μάθημα της ξένης γλώσσας: μια έρευνα-δράση σε δύο τάξεις του γυμνασίου στην Ελλάδα
Περίληψη:
Αυτή η μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στον ρόλο του σώματος στην εκμάθηση των ξένων γλωσσών. Καθ’ όλη όλη τη διάρκεια της εργασίας, υιοθετούμε μια
διεπιστημονική προσέγγιση προκειμένου να προσδιορίσουμε τη θέση του σώματος στη
διδακτική των γλωσσών. Τοποθετούμαστε σε ένα πλαίσιο ανάλυσης, όπου το σώμα στην τάξη των γλωσσών δεν περιορίζεται απλώς στη γλώσσα του σώματος, τις κινήσεις και τις εκφράσεις του εκπαιδευτικού, αλλά επεκτείνεται και στο σώμα του μαθητή και η αξιοποίησή του θεωρείται απαραίτητο μέσο για την εκμάθηση της γλώσσας. Μέσα από την έννοια της πολυτροπικότητας θα προβληματιστούμε σχετικά με την ύπαρξη μιας πολυτροπικής προσέγγισης που λαμβάνει υπόψη τη σωματική διάσταση στη διδασκαλία-εκμάθηση μιας γλώσσας. Η προσέγγισή μας βασίζεται σε αυτό το θεωρητικό πλαίσιο, στο οποίο η ενσωμάτωση της σωματικής ευεξίας και πρακτικών συνδεόμενων με την άθληση στην αίθουσα διδασκαλίας μπορεί να αποτελέσει έναν εναλλακτικό τρόπο ανάδειξης του θεμελιώδους ρόλου του σώματος στην εκμάθηση των ξένων γλωσσών
Κύρια θεματική κατηγορία:
Γλώσσα – Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά:
Σώμα, διεπιστημονικότητα, διδακτική, των γλωσσών, σωματικές κινήσεις και εκφράσεις σωματική κίνηση του εκπαιδευτικού, πολυτροπικότητα, σωματική άσκηση για ευεξία και αθλητισμό
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
45
Αριθμός σελίδων:
170
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Mémoire M2 ELE corrigé (KIDIADIA MAFUALA Ilana).pdf
4 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.