Μονάδα:
Κατεύθυνση ΛογιστικήΒιβλιοθήκη Τμήματος Οικονομικών Επιστημών και Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-10-31
Συγγραφέας:
Μουλίνος Σπυρίδων
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Λάζαρης Απόστολος, Δόκτωρ, Τμήμα Οικονομικών Επιστήμων, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Ασφάλιση αυτοκινήτου: παράγοντες ποιότητας υπηρεσιών και βαθμός ικανοποίησης πελατών
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Ασφάλιση αυτοκινήτου: παράγοντες ποιότητας υπηρεσιών και βαθμός ικανοποίησης πελατών
Περίληψη:
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών ασφαλιστικών εταιρειών αυτοκινήτου στην περιοχή της Αττικής, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο SERVQUAL. Η μελέτη επικεντρώνεται στην αξιολόγηση των εξής τεσσάρων διαστάσεων ποιότητας των υπηρεσιών: αξιοπιστία, ανταπόκριση, ασφάλεια και ενσυναίσθηση. Μέσω της συλλογής δεδομένων από ερωτηματολόγια, η έρευνα δείχνει τις διαφορές μεταξύ της προσδοκώμενης και της αντιληπτής ποιότητας υπηρεσιών από τον πελάτη και επισημαίνει τα χαρακτηριστικά που χρειάζονται βελτίωση για την κάθε εταιρεία. Τα αποτελέσματα της στατιστικής ανάλυσης επιβεβαιώνουν ότι υπάρχει άμεση σχέση της ποιότητας που αντιλαμβάνεται ο πελάτης και της ικανοποίησής του από την ασφαλιστική του εταιρεία. Μάλιστα ο βαθμός ικανοποίησης του πελάτη εξαρτάται από κάθε μία από τις τέσσερις διαστάσεις της ποιότητας. Αντιθέτως, δεν εμφανίζεται συσχέτιση μεταξύ της ικανοποίησης και της επιλεγμένης ασφαλιστικής εταιρείας.
Η σημασία της εργασίας έγκειται στον εντοπισμό του ελλείμματος ποιότητας γ
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
ποιότητα υπηρεσιών, ικανοποίηση πελατών, μοντέλο servqual, διαστάσεις ποιότητας, ασφαλιστικές εταιρείες, ασφάλιση αυτοκινήτου, Αττική
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
65