Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Ανάπτυξη Ανθρωπίνων ΠόρωνΒιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-12-03
Συγγραφέας:
Βένερη Σταυριάννα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Ψαρομήλιγκος Ιωάννης, Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Κυτάγιας Χρήστος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Σαλμόν Ιωάννης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η χρήση του ChatGPT στη διδασκαλία και εκμάθηση ξένων γλωσσών
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η χρήση του ChatGPT στη διδασκαλία και εκμάθηση ξένων γλωσσών
Περίληψη:
Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετάται το πώς μπορεί το ChatGPT ως εργαλείο να χρησιμοποιηθεί στη διδασκαλία και εκμάθηση ξένων γλωσσών. Αρχικά, παρουσιάζονται βασικές έννοιες και ορολογίες σχετικές με την τεχνητή νοημοσύνη. Στη συνέχεια, διερευνώνται οι δυνατότητες του ChatGPT, τα οφέλη από τη χρήση αυτής της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά και τα προβλήματα που προκύπτουν από τη χρήση του. Επιπλέον, διερευνάται η οπτική των δασκάλων και των εκπαιδευομένων στην εφαρμογή του ChatGPT στη διδασκαλία ξένων γλωσσών, οι προοπτικές ανάπτυξης του εργαλείου στο μέλλον, ενώ παρουσιάζονται ως μελέτη περίπτωσης κάποια σενάρια διδασκαλίας από τα οποία εξάγονται συμπεράσματα για τη χρήση του στη διδασκαλία και εκμάθηση ξένων γλωσσών.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
ChatGPT, τεχνητή νοημοσύνη, εκμάθηση και διδασκαλία ξένων γλωσσών
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
53
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.
ΤΕΛΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ- Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ CHATGPT ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ.pdf
6 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.