Η έμφυλη διάσταση στην εκπαίδευση: σε ποιούς τομέις απαιτείται παρέμβαση?

Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1010011 203 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Η έμφυλη διάσταση στην εκπαίδευση: σε ποιούς τομέις απαιτείται παρέμβαση?
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Δημιουργός:
Κογκίδου, Δήμητρα
Affiliation:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Περίληψη:
Δεν υπάρχει περίληψη
Κύρια θεματική κατηγορία:
Ισότητα και Φύλο
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
Διακρίσεις, Σεξισμός, Εκπαιδευτικοί, Εκπαιδευτικά προγράμματα, Διδακτικά βιβλία
Σελίδες (από-έως):
262-270
Το ψηφιακό υλικό του τεκμηρίου δεν είναι διαθέσιμο.