Dual training as clinician-scientist in child and adolescent psychiatry: are we there yet?

Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2983203 29 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Ερευνητικό υλικό ΕΚΠΑ
Τίτλος:
Dual training as clinician-scientist in child and adolescent psychiatry: are we there yet?
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Αγγλικά
Περίληψη:
Δεν υπάρχει περίληψη
Έτος δημοσίευσης:
2018
Συγγραφείς:
Revet, A.
Hebebrand, J.
Bhide, S.
Caseiro, J.
Conti, E.
Deutz, M.
Isac, A.
Kanellopoulos, A.
Kalyoncu, T.
Maasalo, K.
Markovska-Simoska, S.
Mitkovic-Voncina, M.
Molteni, S.
Mosheva, M.
Mudra, S.
Philipp, J.
Prins-Aardema, C.
Gonzalez, M.R.
Šebela, A.
Seitz, J.
Stene, L.E.
Davidović, N.V.
Wessing, I.
Klauser, P.
Περιοδικό:
European Child and Adolescent Psychiatry
Εκδότης:
Dr. Dietrich Steinkopff Verlag GmbH and Co. KG
Τόμος:
27
Αριθμός / τεύχος:
3
Σελίδες:
263-265
Λέξεις-κλειδιά:
child psychiatry; clinical practice; clinician scientist; Editorial; evidence based practice; human; medical specialist; nonhuman; semi structured interview
Επίσημο URL (Εκδότης):
DOI:
10.1007/s00787-017-1104-x
Το ψηφιακό υλικό του τεκμηρίου δεν είναι διαθέσιμο.