Η ισότητα πρόσβασης και η ισότητα ευκαιριών στη σχολική εκπαίδευση για τα παιδιά με αναπηρία

Διπλωματική Εργασία uoadl:2973223 130 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Δημόσιο Δίκαιο
Βιβλιοθήκη Νομικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2022-02-17
Έτος εκπόνησης:
2022
Συγγραφέας:
Ζαχαροπούλου Ιωάννα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Βασιλική Χρήστου, Επίκουρη Καθηγήτρια του Συνταγματικού Δικαίου της Νομικής Σχολής, ΕΚΠΑ
Σπυρίδων Βλαχόπουλος, Καθηγητής Νομικής Σχολής, ΕΚΠΑ
Πατρίνα Παπαρρηγοπούλου, Καθηγήτρια Νομικής Σχολής, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η ισότητα πρόσβασης και η ισότητα ευκαιριών στη σχολική εκπαίδευση για τα παιδιά με αναπηρία
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Equal access and equal opportunities in school education for children with disabilities
Περίληψη:
Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζεται το θεσμικό πλαίσιο της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Το δικαίωμα των παιδιών με αναπηρία στην εκπαίδευση προσεγγίζεται ως ζήτημα κοινωνικής δικαιοσύνης και ισότητας και συγκεκριμένα ισότητας πρόσβασης και ευκαιριών. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται το δικαίωμα των παιδιών με αναπηρία στην εκπαίδευση από τη σκοπιά του διεθνούς δικαίου και διερευνάται το εάν εκτός από το δικαίωμα στην εκπαίδευση προστατεύεται το δικαίωμα των παιδιών με αναπηρία στη συνεκπαίδευση. Στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο εξετάζεται το ζήτημα της δικαστικής προστασίας του δικαιώματος των παιδιών με αναπηρία στην συνεκπαίδευση.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Δίκαιο – Νομοθεσία
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Δημόσιο Δίκαιο
Λέξεις-κλειδιά:
Ισότητα, συνεκπαίδευση, αναπηρία, σχολική εκπαίδευση
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
119
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
126
Αριθμός σελίδων:
121
Διπλωματική_ΑΜ 7340011120005.docx (1).pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο