La médiation linguistique dans le système de certifications de France Éducation International en Grèce (Niveau C1)

Διδακτορική Διατριβή uoadl:2974341 126 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2022-02-23
Έτος εκπόνησης:
2022
Συγγραφέας:
Ασφή Μάρθα
Στοιχεία επταμελούς επιτροπής:
Πρόσκολλη Αργυρώ (Επιβλέπουσα)
Cuq Jean-Pierre (Συμβουλευτική και Εξεταστική επιτροπή)
Αναστασιάδη Μαρία-Χριστίνα (Συμβουλευτική και Εξεταστική επιτροπή)
Biagioli Nicole (Εξεταστική επιτροπή)
Chnane-Davin Fatima (Εξεταστική επιτροπή)
Delhaye Olivier (Εξεταστική επιτροπή)
Πρόσκολλη Αργυρώ (Εξεταστική επιτροπή)
Πρωτότυπος Τίτλος:
La médiation linguistique dans le système de certifications de France Éducation International en Grèce (Niveau C1)
Γλώσσες διατριβής:
Γαλλικά
Αγγλικά
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η γλωσσική διαμεσολάβηση στο σύστημα πιστοποιήσεων του France Education International στην Ελλάδα (επίπεδο Γ1)
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία έχει σαν στόχο τη διερεύνηση του ρόλου της γραπτής γλωσσικής διαμεσολάβησης και τις δυνατότητες αξιολόγησης της γλωσσικής επικοινωνιακής δραστηριότητας μέσα στο πλαίσιο ανάπτυξης της πολυγλωσσικής/πολυπολιτισμικής δραστηριότητας και της αλληλοκατανόησης.
Η διατριβή αντανακλά τη διαδρομή που διανύσαμε ξεκινώντας από τη θεωρητική μελέτη των εννοιών που σχετίζονται με τη γλωσσική διαμεσολάβηση (αξιολόγηση, πιστοποιήσεις, διαμεσολάβηση, σύνθεση γραπτών κειμένων, αναδιατύπωση, διαγλωσσικές επιδράσεις, υπονοούμενο λόγου, απόκτηση γνώσεων) και συνεχίζοντας με μια μεικτή ανάλυση (ποσοτική και ποιοτική) των γραπτών της εξέτασης παραγωγής γραπτού λόγου (‘Ασκηση 1 : Σύνθεση γραπτών κειμένων) των υποψηφίων στις εξετάσεις για την απόκτηση της πιστοποίησης DALF C1 του France Education International στην Ελλάδα το Μάιο του 2016. Στα πλαίσια αυτής της διαδρομής, μελετήθηκαν οι τάσεις, οι παράγοντες και οι μεταβλητές που καθορίζουν που καθορίζουν τις επιδόσεις των υποψηφίων στην εξέταση της γραπτής διαμεσολάβησης.
Στο τέλος αυτής της εργασίας, προτείνεται σχάρα αξιολόγησης της γραπτής διαμεσολάβησης συνοδευόμενη από συμπεράσματα και σκέψεις σχετικά με την οδηγία της σύνθεσης αλλά και με τον ρόλο του διαμεσολαβητή και του γλωσσικού περιβάλλοντος.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Γλώσσα – Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά:
διαμεσολάβηση, αξιολόγηση, σύνθεση, αναδιατύπωση, διαγλωσσικές επιδράσεις
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
3
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
110
Αριθμός σελίδων:
1522
THESE_ASFI_MARTHA.pdf (189 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο