Πρακτικά Συνεδρίου uoadl:1001805 6180 Αναγνώσεις
41. An access control model for multimedia medical image security
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104160742. Multimedia data elevation under a hierarchical storage model
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104162943. Belief revision in propositional knowledge bases
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104163444. HYMES: a hybrid modular expert system with efficient inference and explanation
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104164345. Building intelligent collaborative interface agents with the ICagent development framework
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104164846. A new technique for knowledge sharing and reuse
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104165147. Learning on the web: the issue of interactivity and its effects on learners thinking
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104166148. Issues in educational groupware over wireless networks
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104167049. Modelling a versatile mathematical curriculum for low-attainers
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104168950. Criteria for evaluation of the effectiveness for networked learning programmes
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104169451. Business rules formalization
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104169652. A formal framework for the specification and implementation of Neural networks
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104169853. Making political decisions using fuzzy cognitive maps: the FYROM crisis
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104170554. Bi-Directional heuristic planning in state-spaces
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104171355. A layered component-based architecture of a virtual learning environment
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104172356. CG-PerLS: conceptual graphs for personalized learning systems
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104172957. Distributed and online distance lecturing environment (the virtual Blackboard project)
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:104173158. A personalised web-based architecture for defining re-usable adaptive educational e-content
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1041736