Πρακτικά Συνεδρίου uoadl:1001918 2219 Αναγνώσεις
28. Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών και των γονιών για τις άτυπες γνώσεις των νηπίων στα μαθηματικά
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105557529. Μορφές και επίπεδα αιτιολόγησης κατά τη λύση γεωμετρικών προβλημάτων
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105557633. Η συνάρτηση ως διαμεσολαβημένη εκτίμηση. Μια διδακτική αξιοποίηση της έννοιας
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105558635. Συμμετρία: σχέση ισότητας ή γεωμετρικός μετασχηματισμός
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105559036. Επιχειρήματα μελλοντικών δασκάλων σε καταστάσεις που αναφέρονται στην έννοια του όγκου
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105559138. Ίδια και διαφορετικά: κατανόηση της έννοιας του τριγώνου από παιδιά πρώτης δημοτικού
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105559739. Μαθηματικά με εργαλεία ψηφιακής τεχνολογίας
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105559840. Αναπτύσσοντας μια αίσθηση για την περιοδικότητα
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105560041. Ο ρόλος φυσικών και υπολογιστικών εργαλείων σε διαδικασίες μαθηματικοποίησης
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105560143. Χρήση διανυσμάτων σε ένα τρισδιάστατο περιβάλλον προσομοίωσης
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105560444. Ο προγραμματισμός ως πλαίσιο επικοινωνίας για κατανόηση εννοιών στα μαθηματικά στο δημοτικό σχολείο
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105561145. Σχήματα δυναμικού χειρισμού γεωμετρικών κατασκευών με τη χρήση ειδικού υπολογιστικού εργαλείου
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:105561347. Στάσεις και πιστεύω υποψηφίων νηπιαγωγών για τα μαθηματικά και τη διδασκαλία τους
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1055617