Πρακτικά Συνεδρίου uoadl:1002215 1727 Αναγνώσεις
1. Η εκπαίδευση του θεάτρου/δράματος στο κέντρο της σκηνής : επιχειρήματα, προκλήσεις και ερωτήματα
2. Τo θέατρο στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο : από τον εθνοκεντρισμό στην πολυπολιτισμικότητα
3. "O μανδύας του ειδικού" : ένα σύστημα διδασκαλίας, το οποίο αλλάζει την ισορροπία της δύναμης μεταξύ διδάσκοντος και διδασκόμενου
4. Κατάλληλη» και «ακατάλληλη» τέχνη για παιδιά
5. Ο Πρωτέας μας χτυπά την πόρτα : οι μεταμορφώσεις του θεάτρου και το αναλυτικό πρόγραμμα
6. Στους απογόνους
7. Εικόνες που συναντιούνται : η επίδραση του άλλου στην ανάπτυξη της προσωπικότητας ως έννοια της (καλλιτεχνικής) εκπαίδευσης
8. Το ωραίο, το γέλιο και οι γοητευτικές αρετές του θεάτρου/δράματος
9. Το παρελθόν και το παρόν του Εκπαιδευτικού Δράματος στο τουρκικό εκπαιδευτικό σύστημα : ζητήματα και προκλήσεις
10. To δράμα στην εκπαίδευση : απαντήσεις σε μερικά βασικά ερωτήματα
11. Χρησιμοποιώντας το δημιουργικό δράμα στη διδασκαλία των Κοινωνικών Επιστημών
12. Τι είδους σημειωτική μπορούν να διδάξουν οι δάσκαλοι θεάτρου/ δράματος
13. Το θεατρικό παιχνίδι : αγωγή μέσα από το θέατρο
14. Παραγωγικό θέατρο : διερευνώντας την σιωπηρή κατανόηση
15. Δημιουργικότητα εναντίον αξιολόγησης ή πώς να είσαι καλλιτέχνης εντός του εκπαιδευτικού συστήματος : μια γερμανική άποψη του θεάτρου/ δράματος ως μάθημα του σχολικού προγράμματος
16. Ποιος είσαι, δάσκαλε θεάτρου/δράματος; : «δελτίο ταυτότητας» χωρίς ταυτότητα
17. Ιστορίες από μακριά : ονειροχρόνος
18. Κατάδυση στη λίμνη της ομορφιάσς: αξιοποιώντας το εκπαιδευτικό δράμα στη διαθεματική προσέγγιση της γνώσης
19. Η γλώσσα και οι γλώσσες στη θεατρική σκηνή : τα πρώτα βασικά βήματα προς τη μάθηση
20. Μελετώντας ένα λογοτεχνικό ή θεατρικό κείμενο : χρησιμοποιώντας το ρωμαϊκό τείχος ως μεταφορά