Προσανατολισμός στο Μάρκετινγκ και στρατηγική καινοτομία

Διπλωματική Εργασία uoadl:1319551 188 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τομέας Θεωρητικής Πληροφορικής
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2011-11-09
Έτος εκπόνησης:
2011
Συγγραφέας:
Ατσιδάκου Ιουλία Μαρία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Δημήτρης Βαρουτάς Επικ. Καθηγ. ,Αθανάσιος Παπαδημητρίου Επιστημονικός Συνεργάτης Επιβλέπων
Πρωτότυπος Τίτλος:
Προσανατολισμός στο Μάρκετινγκ και στρατηγική καινοτομία
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Περίληψη:
Σε αυτή τη διπλωματική εργασία μελετάμε την έννοια του Market Orientation και
την εφαρμογή του στις επιχειρήσεις. Αρχικά αναφερόμαστε στους ενναλακτικούς
ορισμούς που έχουν δοθεί στον όρο αυτό και στη συνέχεια στα οφέλη που έχουν οι
επιχειρήσεις απο την υιοθέτηση του.Επίσης αναλύουμε την εφαρμογή του Market
orientation στις ευρωπαϊκες και ασιατικές τηλεπικοινωνίες.
Στο δεύτερο μέρος της εργασίας μελετάμε την έννοια της στρατηγικής καινοτομίας.
Αναφερόμαστε στους λόγους που μια επιχείρηση χρειάζεται την στρατηγική
καινοτομία καθώς και πως μπορεί να την εφαρμόσει μέσα απο την διανομή
προϊοντων, την παροχή υπηρεσιών, την τιμολόγηση και τη διαφόρφωση του
επιχειρηματικού της μοντέλου.
Τέλος αναφερόμαστε στο τρόπο που συνδέονται οι δύο παραπάνω ένοιες, δηλαδή το
Market Orientation με τηνς στρατηγική καινοτομία.
Λέξεις-κλειδιά:
Καινοτομία, Απόδοση επιχείρησης, Στρατηγική, Τηλεπικοινωνίες, Μάρκετινγκ
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
7,44,45
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
54
Αριθμός σελίδων:
49
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

document.pdf
489 KB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.