Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Ανάπτυξη Ανθρωπίνων ΠόρωνΒιβλιοθήκη Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-02-22
Συγγραφέας:
Χρυσάνθου Μαρία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μαγουλά Ευγενία, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Παν/μίου Αθηνών
Βρεττός Ιωάννης, Καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Παν/μίου Αθηνών
Ψαρομήλιγκος Ιωάννης, Καθηγητής του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τ.Τ. (ΤΕΙ Πειραιά)
Πρωτότυπος Τίτλος:
Μορφολογική Επίγνωση και Ορθογραφημένη Γραφή στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού με τη βοήθεια των Νέων Τεχνολογιών
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Μορφολογική Επίγνωση και Ορθογραφημένη Γραφή στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού με τη βοήθεια των Νέων Τεχνολογιών
Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ψηφιακού υλικού για την ορθογραφημένη γραφή των παιδιών στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου. Επιλέχθηκε η μορφολογική επίγνωση ως μεθοδολογία δημιουργίας του υλικού. Κατόπιν βιβλιογραφικής επισκόπησης φαίνεται να είναι η μέθοδος η οποία μελετάται συστηματικότερα τον τελευταίο καιρό ως η πιο αποτελεσματική για την κατάκτηση της ορθογραφημένης γραφής από τις ηλικίες των μαθητών για τους οποίους προορίζεται το υλικό.
Πέραν όμως της βιβλιογραφικής επισκόπησης, η εμπειρία μου ως εκπαιδευτικού Πρωτοβάθμιας σε παιδιά κυρίως των πρώτων τάξεων του Δημοτικού έδειξε ότι τα παιδιά όταν κατακτήσουν το μηχανισμό της μορφολογικής επίγνωσης – κυρίως της κλιτικής μορφολογίας –οδηγούνται ευκολότερα στην κατάκτηση του μηχανισμού της ορθογραφημένης γραφής.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
Μορφολογική επίγνωση, ορθογραφία, ψηφιακό υλικό, ρήματα
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
43
Μορφολογική Επίγνωση και Ορθογραφημένη Γραφή στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού με τη βοήθεια των Νέων Τεχνολογιών.pdf (3 MB)
Άνοιγμα σε νέο παράθυρο
Φένια η Ορθογραφένια_Ψηφιακό Υλικό_web.zip
38 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο.