Το κοινωνικό-οικονομικό επίπεδο των Ρομά γονιών και η ένταξη των παιδιών τους στο σχολείο

Διπλωματική Εργασία uoadl:1328348 543 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-10-31
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Κοκοτού Σοφία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Παρθένης Χρήστος,Επίκουρος καθηγητής,Τμήμα Φ.Π.Ψ. Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
Μηλίγκου Ευανθία- Έλλη,Μόνιμη Επίκουρη Καθηγήτρια,Τμήμα Φ.Π.Ψ. Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
Παπακωνσταντίνου Γιώργος, Αναπληρωτής Καθηγητής,Τμήμα Φ.Π.Ψ. Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Το κοινωνικό-οικονομικό επίπεδο των Ρομά γονιών και η ένταξη των παιδιών τους στο σχολείο
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Το κοινωνικό-οικονομικό επίπεδο των Ρομά γονιών και η ένταξη των παιδιών τους στο σχολείο
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το κοινωνικοοικονομικό επίπεδο των Ρομά γονιών, το μορφωτικό τους επίπεδο καθώς και τις αντιλήψεις τους για τη φοίτηση των παιδιών τους και κατά πόσο αυτά επηρεάζουν την ένταξη των παιδιών τους στο σχολείο. Το θεωρητικό πλαίσιο που επιλέξαμε για την έρευνά μας είναι η θεωρία του κεφαλαίου του Pierre Bourdieu. Η έρευνα είναι ποιοτικής μεθοδολογίας και ως μεθοδολογικό εργαλείο χρησιμοποιήθηκε η ημιδομημένη συνέντευξη με γονείς Ρομά.
Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι, παρόλο που το οικονομικό επίπεδο των γονιών είναι χαμηλό, τα τσιγγανόπουλα έχουν ενσωματωθεί σε μεγάλο βαθμό στο σχολικό περιβάλλον είτε αυτό είναι οι δάσκαλοι είτε οι συμμαθητές τους.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
Ρομά, εκπαίδευση, κοινωνικό-οικονομικό επίπεδο, ένταξη
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
86
Αριθμός σελίδων:
78
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdf (945 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο