«Εκπαιδευτικά σενάρια και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών: Μια μελέτη περιπτώσεων σχετικά με το αν και με ποιους τρόπους τα εκπαιδευτικά σενάρια μπορούν ενδεχομένως να ωθήσουν τους εκπαιδευτικούς να εξελιχθούν»

Διπλωματική Εργασία uoadl:1329747 866 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διδασκαλία
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-02-24
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Θεοφίλου Ιωάννα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Φρυδάκη Ευαγγελία, Καθηγήτρια
Μηλίγκου Ευανθία-Έλλη, Επίκουρη Καθηγήτρια
Μαμούρα Μαρία, Δρ. Παιδαγωγικής και Εντεταμένη Διδάσκουσα Τμήματος Φ.Π.Ψ.
Πρωτότυπος Τίτλος:
«Εκπαιδευτικά σενάρια και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών: Μια μελέτη περιπτώσεων σχετικά με το αν και με ποιους τρόπους τα εκπαιδευτικά σενάρια μπορούν ενδεχομένως να ωθήσουν τους εκπαιδευτικούς να εξελιχθούν»
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
«Εκπαιδευτικά σενάρια και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών: Μια μελέτη περιπτώσεων σχετικά με το αν και με ποιους τρόπους τα εκπαιδευτικά σενάρια μπορούν ενδεχομένως να ωθήσουν τους εκπαιδευτικούς να εξελιχθούν»
Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να μελετηθεί αν τα εκπαιδευτικά σενάρια μπορούν πέρα από την αναμόρφωση της μαθησιακής διαδικασίας να συμβάλλουν και στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Ειδικότερα, μέσα από την ποιοτική έρευνα της μελέτης περιπτώσεων τεσσάρων εκπαιδευτικών στο 2ο Πειραματικό Πρότυπο Λύκειο Αθηνών, οι οποίοι σχεδίαζαν ή /και εφάρμοζαν εκπαιδευτικά σενάρια κατά το σχολικό έτος 2014-2015, επιχειρήθηκε να διερευνηθεί: α) αν τα σενάρια παρέχουν κάποιους παράγοντες και εμπειρίες που ενδέχεται να υποστηρίξουν την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, και β) σε ποιες όψεις επαγγελματικής ανάπτυξης, ενδεχομένως, μπορούν να ωθήσουν τους εκπαιδευτικούς. Τα ερευνητικά δεδομένα που συγκεντρώθηκαν αναλύθηκαν με τη μέθοδο της θεμελιωμένης θεωρίας. Εντέλει, φάνηκε πως τα σενάρια μπορούν να συμβάλλουν στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, καθώς αναδύθηκαν παράγοντες επαγγελματικής ανάπτυξης, τόσο πριν την εμπλοκή στα σενάρια -συνιστώντας απαραίτητες συνθήκες και προϋποθέσεις που την υποστηρίζουν-, όσο και κατά την διάρκεια εμπλοκής σε αυτά, ώστε οι εκπαιδευτικοί να αναπτυχθούν περαιτέρω ως προς ορισμένες όψεις του επαγγελματικού τους προφίλ.
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
Εκπαιδευτικοί, επαγγελματική ανάπτυξη, εκπαιδευτικά σενάρια
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
76
Αριθμός σελίδων:
179
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Διπλωματική εργασία «Εκπαιδευτικά σενάρια και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών. Μια μελέτη περιπτώσεων σχετικά με το αν και με ποιους τρόπους τα εκπαιδευτικά σενάρια μπορούν ενδεχομένως να ωθήσουν τους εκπαιδευτικούς να εξελιχθούν».pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.