Σχεδιασμός και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Προγράμματος Επαγγελματικής Κατάρτισης Εργαζομένων ΛΑΕΚ 1-25, Έτους 2016, στο Μάρκετινγκ και στις Πωλήσεις με Ενεργητικές Τεχνικές: Συμβολή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων.

Διπλωματική Εργασία uoadl:1666108 456 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική: Εκπαίδευση Ενηλίκων - Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση - Δια βίου Μάθηση
Βιβλιοθήκη Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-06-13
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Βυτερούλη Μαρία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Ιωάννης Βρεττός
Πρωτότυπος Τίτλος:
Σχεδιασμός και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Προγράμματος Επαγγελματικής Κατάρτισης Εργαζομένων ΛΑΕΚ 1-25, Έτους 2016, στο Μάρκετινγκ και στις Πωλήσεις με Ενεργητικές Τεχνικές: Συμβολή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Σχεδιασμός και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Προγράμματος Επαγγελματικής Κατάρτισης Εργαζομένων ΛΑΕΚ 1-25, Έτους 2016, στο Μάρκετινγκ και στις Πωλήσεις με Ενεργητικές Τεχνικές: Συμβολή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Περίληψη:
Κομβικό στοιχείο στην Δια Βίου Μάθηση, και συγκεκριμένα στην Εκπαίδευση και Κατάρτιση Ενηλίκων αποτελεί η χρήση ενεργητικών τεχνικών. Η ενεργητική μάθηση προϋποθέτει και εμπεριέχει άμεση εμπλοκή με την εκπαιδευτική διεργασία, κατάθεση και διερεύνηση της εμπειρίας και των συναισθημάτων των εμπλεκόμενων, εκπαιδευόμενων και εκπαιδευτή, και αλληλεπίδραση ανάμεσα και μεταξύ τους.
Η ερμηνευτική θεώρηση και εξέταση αυτών σε συνδυασμό με την καταλληλότητα της εφαρμογής τους, αλλά και την ικανότητα του εκπαιδευτή ενηλίκων να μπορεί να ορίζει, να συντονίζει και να διευκολύνει την εκπαιδευτική διεργασία αφορά το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής.
Συγκεκριμένα, η μελέτη ερμηνεύει, μέσα από την εφαρμογή ενός Εκπαιδευτικού Προγράμματος Κατάρτισης στο Μάρκετινγκ και στις Πωλήσεις αποκλειστικά με ενεργητικές τεχνικές, αλλά και την διενέργεια εμπειρικής έρευνας βασιζόμενη πρωτίστως στη μέθοδο του ερωτηματολογίου και δευτερευόντως αυτής της παρατήρησης, τον τρόπο που μπορεί ο εκάστοτε εκπαιδευτής να διεγείρει το ενδιαφέρον και την ενσωμάτωση σε τέτοιο βαθμό που θα εμπλέξει τους εκπαιδευόμενους τόσο ενεργά και ουσιαστικά στην εκπαίδευση και κατάρτιση τους που δεν θα θέλουν να απεμπλακούν από αυτή στο ελάχιστο, πόσο μάλλον να την εγκαταλείψουν.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση ενηλίκων
Λέξεις-κλειδιά:
Λέξεις κλειδιά: Εκπαίδευση ενηλίκων, κατάρτιση εργαζομένων, ΔΒΜ, ΛΑΕΚ, Ενεργητικές Εκπαιδευτικές Τεχνικές, Πρόγραμμα Μάρκετινγκ & Πωλήσεις
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
2
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
64
Αριθμός σελίδων:
168
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Σχεδιασμός και αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Προγράμματος.pdf
7 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.