Αξιολόγηση και Εκπαίδευση: Το μοντέλο Αξιολόγησης της Στοχαστικοκριτικής Σκέψης

Διδακτορική Διατριβή uoadl:1666126 542 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Επιστημών της Αγωγής
Βιβλιοθήκη Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-06-13
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Κασούτας Μιχαήλ
Στοιχεία επταμελούς επιτροπής:
Ηλίας Γ. Ματσαγγούρας, Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών
Ιωάννης Βρεττός, Καθηγητής του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών
Αθανάσιος Βέρδης, Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών
Αγγελική Βουδούρη, Καθηγήτρια του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών
Ζαφειρία Ηρώ Μυλωνάκου-Κεκέ, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών
Θωμάς Μπαμπάλης, Αναπληρωτής Καθηγητής του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών
Αναστάσιος Κοντάκος, Καθηγητής του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου
Πρωτότυπος Τίτλος:
Αξιολόγηση και Εκπαίδευση: Το μοντέλο Αξιολόγησης της Στοχαστικοκριτικής Σκέψης
Γλώσσες διατριβής:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Assessment and Education: The Reflective Judgement Model
Περίληψη:
Η παρούσα έρευνα χρησιμοποιεί ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα για να διερευνήσει το μοντέλο αξιολόγησης της στοχαστικοκριτικής σκέψης (King & Kitchener, 1994) και να το συνδέσει τόσο με τη λήψη απόφασης σε διλημματικές καταστάσεις κατά τη διδακτική πράξη όσο και με τη στοχαστικοκριτική πράξη.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
Αξιολόγηση; Εκπαίδευση; Προσωπική Επιστημολογία; Στοχαστικοκριτική Σκέψη; Στοχαστικοκριτικός Εκπαιδευτικός
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
2
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
535
Αριθμός σελίδων:
330

 


Parathemata.zip
15 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο.