Μεικτές μορφές σονάτας και ρόντο στα τελικά μέρη των τρίο με πιάνο του Mendelssohn (opera 49 και 66) και του Spohr (opus 133)

Πτυχιακή Εργασία uoadl:2020557 265 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τμήμα Μουσικών Σπουδών
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-10-14
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Χαδούλη Ματρώνα Νεφέλη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Ιωάννης Φούλιας, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Μεικτές μορφές σονάτας και ρόντο στα τελικά μέρη των τρίο με πιάνο του Mendelssohn (opera 49 και 66) και του Spohr (opus 133)
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Μεικτές μορφές σονάτας και ρόντο στα τελικά μέρη των τρίο με πιάνο του Mendelssohn (opera 49 και 66) και του Spohr (opus 133)
Περίληψη:
Με έναυσμα την μελέτη της εφαρμογής των μεικτών μορφών σονάτας και ρόντο στα τελικά μέρη σημαντικών τρίο με πιάνο που γράφτηκαν περί την πέμπτη δεκαετία του 19ου αιώνα, η παρούσα εργασία ανοίγει με μια χρονολογική παρουσίαση καθώς και μια σύντομη επισκόπηση των βασικών χαρακτηριστικών στοιχείων όλων των τρίο με πιάνο των Mendelssohn, Spohr και Schumann. Ακολούθως, η μελέτη επικεντρώνεται στην ανάλυση τριών τελικών μερών από επιλεγμένα έργα των Mendelssohn (Τρίο με πιάνο αρ. 1, σε ρε-ελάσσονα, opus 49, και Τρίο με πιάνο αρ. 2, σε ντο-ελάσσονα, opus 66) και Spohr (Τρίο με πιάνο αρ. 4, σε Σι-ύφεση-μείζονα, opus 133), με απώτερο σκοπό την αναζήτηση κοινών χαρακτηριστικών μεταξύ τους και την εξαγωγή γενικών συμπερασμάτων τόσο σχετικά με τον χειρισμό των μεικτών μορφών σονάτας και ρόντο στα υπό ανάλυση έργα, όσο και με την γενικότερη προτίμηση εν τέλει, ή όχι, των εν λόγω μεικτών μορφών ως επιλογή για την οργάνωση των τελικών μερών αυτού του είδους από τους προαναφερθέντες συνθέτες.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Καλές Τέχνες - Ψυχαγωγία
Λέξεις-κλειδιά:
μουσική / μορφολογική ανάλυση, μεικτές μορφές, σονάτα, ρόντο, τρίο με πιάνο, μορφή σονάτας-ρόντο, έκθεση, επεξεργασία, επανέκθεση, coda, ρομαντισμός, 19ος αιώνας, Mendelssohn, Spohr, Schumann
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
20
Αριθμός σελίδων:
101
Χαδούλη Νεφέλη Πτυχιακή Εργασία.pdf (7 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο