Μονάδα:
Κατεύθυνση Συγκριτική Παιδαγωγική, Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-11-07
Συγγραφέας:
Δουλγεράκη Ελένη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Φασούλης Κώστας, Ομότιμος Καθηγητής ΠΤΔΕ Πανεπιστήμιο Αθηνών
Φυριππής Εμμανουήλ, Ομότιμος Καθηγήτής ΠΤΔΕ Πανεπιστήμιο Αθηνών
Λιοναράκης Αντώνιος, Καθηγητής Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η αξιοποίηση του διαδικτύου στη σχολική τάξη: απόψεις και εμπειρίες εκπαιδευτικών του δημοτικού σχολείου
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η αξιοποίηση του διαδικτύου στη σχολική τάξη: απόψεις και εμπειρίες εκπαιδευτικών του δημοτικού σχολείου
Περίληψη:
Η εισαγωγή των Τεχνολογιών των Επικοινωνιών και των Πληροφοριών (ΤΠΕ) στη σχολική τάξη αποτελεί ένα από τα σύγχρονα ζητούμενα στα εκπαιδευτικά συστήματα ανά τον κόσμο. Λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας οι ΤΠΕ εισάγονται διαρκώς σε διάφορους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας πόσο μάλλον στην εκπαίδευση που είναι το προστάδιο και διενεργεί την προετοιμασία για όλους τους υπόλοιπους. Πιο συγκεκριμένα, το διαδίκτυο τίθεται στο επίκεντρο καθότι αποτελεί το δημοφιλέστερο μέσο επικοινωνίας στη σύγχρονη κοινωνία και ενυπάρχει στην καθημερινότητα του σχολείου. Στην παρούσα εργασία διερευνώνται οι απόψεις των εκπαιδευτικών αναφορικά με την αξιοποίηση του διαδικτύου στη σχολική τάξη και παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον διότι οι εκπαιδευτικοί ως κύριοι οργανωτές της εκπαιδευτικής διαδικασίας έχουν να πουν πολλά.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
ΤΠΕ, απόψεις εκπαιδευτικών, σχολική τάξη, διαδίκτυο
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
82