Μονάδα:
Κατεύθυνση Πολιτική Επικοινωνία και Νέα ΜέσαΒιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-11-30
Συγγραφέας:
Μητροσύλης Νικόλαος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Λίζα Τσαλίκη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, ΕΚΠΑ
Πλειός Γεώργιος, Καθηγητής, ΕΚΠΑ
Σταυριανέα Κατερίνα, Επίκουρη Καθηγήτρια, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Πολιτική Διαφήμιση-Ανάλυση Ακροατηρίου
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Political Advertising-Audience Analysis
Περίληψη:
Στο επίκεντρο της εργασίας, βρίσκεται η αντίληψη των πολιτών για την πολιτική διαφήμιση. Εξετάζονται διάφορα σχετικά θέματα, όπως η αποτελεσματικότητά της, η σχέση της με το μάρκετινγκ, τη μορφή της πολιτικής, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
πολιτική διαφήμιση, πολιτική επικοινωνία, επικοινωνία, μμε, διαφήμιση, ακροατήριο, πολιτική
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
1
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
91