Αφουγκραζόμενοι τη νέα επιχειρηματικότητα: η χρήση της ψηφιακής αφήγησης ως εργαλείου περιγραφής της πραγματικότητας των Startups

Διπλωματική Εργασία uoadl:2418202 923 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Ψηφιακά Μέσα Επικοινωνίας και Περιβάλλοντα Αλληλεπίδρασης
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-12-18
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Μακρή Παρασκευή
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μεϊμάρης Μιχάλης, Ομότιμος Καθηγήτης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ. ΕΚΠΑ.
Πρωτότυπος Τίτλος:
Αφουγκραζόμενοι τη νέα επιχειρηματικότητα: η χρήση της ψηφιακής αφήγησης ως εργαλείου περιγραφής της πραγματικότητας των Startups
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Αφουγκραζόμενοι τη νέα επιχειρηματικότητα: η χρήση της ψηφιακής αφήγησης ως εργαλείου περιγραφής της πραγματικότητας των Startups
Περίληψη:
Ως καινοτόμος στρατηγική η ψηφιακή αφήγηση χρησιμοποιείται στις μέρες μας ως εργαλείο και στο χώρο των επιχειρήσεων. Η εκμηδένιση των αποστάσεων, η ανάγκη για περιορισμό του κόστους και των εξόδων, η ψηφιακή συγγένεια και ανατροφοδότηση των ανθρώπων μέσω των κοινωνικών δικτύων, αποτελούν γόνιμο έδαφος για επιχειρηματικές, εκτός από κοινωνικές σχέσεις. Οι νέοι επιχειρηματίες (start uppers), ψηφιακά εγγράμματοι, κρίνονται και με βάση το βαθμό που χρησιμοποιούν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους, για την πρωτοτυπία της ανάπτυξης και της δομής της δικής τους προσωπικής ιστορίας και για το πόσο επιτυχημένα καταφέρουν να συνδέσουν καθημερινότητα και μυθοπλασία στην τυποποιημένη μορφή της εισαγωγής και του κλεισίματος μιας ιστορίας. Η επιτέλεση, επίσης, αποτελεί ουσιαστικό μέρος μιας επιτυχημένης αφήγησης. Στη σύγχρονη βιβλιογραφία για τα startups, αναφέρεται πως η αυξανόμενη χρήση της βιντεοσκόπησης ως μέσου καταγραφής, με την οποία καλύπτεται τόσο η εικόνα όσο και ο ήχος της αναπαράστασης, προσφέρει την ευκαιρία να τελεστεί όλη η επιτέλεση της αφήγησης. Η δύναμη της κινούμενης εικόνας μας θυμίζει ότι ο πυρήνας της προφορικότητας δεν είναι απλώς μία έννοια που στηρίζεται στον ήχο. Ένα βίντεο μπορεί να πιάσει τον παλμό, τις τονικές διακυμάνσεις, αποθανατίζει όχι μόνο τα στοιχεία «χωρίς λόγια», αλλά και την ίδια τη στιγμή που γίνεται επίκληση της μνήμης ή δημιουργείται η ίδια η αφήγηση.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Νέος επιχειρηματίας, επιχειρηματικότητα, νεοφυείς επιχειρήσεις, ψηφιακή αφήγηση, αφήγηση, προφορικότητα
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
141
Αριθμός σελίδων:
165
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

DigitalStorytelling_Startups_Locked.pdf
4 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.