Μονάδα:
Κατεύθυνση Πολιτική Επικοινωνία και Νέα ΜέσαΒιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-12-26
Συγγραφέας:
Κουναδέας Θεόδωρος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Χαραλάμπης Δημήτρης. Καθηγητής. Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
«Τα Νέα Μέσα ως εργαλεία επικοινωνίας των πολιτικών κομμάτων στην Ελλάδα» (Η εξέλιξη της χρησιμότητας των Νέων Μέσων στις στρατηγικές πολιτικής επικοινωνίας μέσα από τις εκλογικές αναμετρήσεις των ετών 2009 – 2014)
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
"New Media as Communication Tools of Political Parties in Greece" (The evolution of New Media usefulness in political communication strategies through the 2009 - 2014 elections)
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία έχει ως θέμα την εξέταση των Νέων Μέσων ως εργαλεία επικοινωνίας των ελληνικών κομμάτων που κατάφεραν να έχουν εκπροσώπηση είτε στο ελληνικό, είτε στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο. Η έρευνα αφορά τις εκλογικές αναμετρήσεις μεταξύ των ετών 2009 – 2014 και περιλαμβάνει την αποτύπωση της δραστηριότητας των κομμάτων στις εφαρμογές του Web 2.0, προκειμένου να υλοποιηθεί η στρατηγική πολιτικής επικοινωνίας του κάθε κόμματος. Η συγκεκριμένη περίοδος επιλέχθηκε, διότι αφενός οι οικονομικές, κοινωνικές, πολιτικές αλλαγές διαμόρφωσαν τις συνθήκες που βιώνουμε σήμερα. Αφετέρου οι τεχνολογικές εξελίξεις που πραγματοποιήθηκαν έθεσαν το διαδίκτυο ως βασικό μέσο επικοινωνίας.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Πολιτικά κόμματα, Επικοινωνία, Ελλάδα
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
2
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
102