Στήριξη μιας Μαθήτριας Στ΄ Δημοτικού για την Κατανόηση του Πολλαπλασιασμού Κλασμάτων

Διπλωματική Εργασία uoadl:2703638 333 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τομέας Μαθηματικών και Πληροφορικής
Κατεύθυνση Διδακτική των Μαθηματικών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-03-15
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Μπίκινη Μαριάννα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μπούφη Ανδρονίκη, Καθηγήτρια, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Βουδούρη Αγγελική, Καθηγήτρια, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Μπαραλής Γεώργιος, Αναπληρωτής Καθηγητής, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Στήριξη μιας Μαθήτριας Στ΄ Δημοτικού για την Κατανόηση του Πολλαπλασιασμού Κλασμάτων
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Στήριξη μιας Μαθήτριας Στ΄ Δημοτικού για την Κατανόηση του Πολλαπλασιασμού Κλασμάτων
Περίληψη:
Η εργασία αναφέρεται στην προσπάθεια στήριξης μιας μαθήτριας Στ δημοτικού για την κατανόηση του πολλαπλασιασμού κλασμάτων. Μέσω πειράματος σχεδιασμού επιχειρήθηκε να σχεδιαστεί μία πορεία μάθησης που θα προκύπτει από τις σκέψεις της μαθήτριας, μέσα σε ένα καλά οργανωμένο περιβάλλον.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
πολλαπλασιασμός κλασμάτων, έρευνα σχεδιασμού, ισοτεμαχισμός
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
34
Αριθμός σελίδων:
61

διπλωματική.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.