Τηλεοπτικές άδειες: το κανονιστικό πλαίσιο της δραστηριότητας εταιρειών ΜΜΕ - Ζητήματα συνταγματικού δικαίου

Διπλωματική Εργασία uoadl:2728447 372 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Δημοσίου Δικαίου
Βιβλιοθήκη Νομικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-04-02
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Δημητρακοπούλου Κωνσταντίνα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Γεώργιος Γεραπετρίτης, Καθηγητής, Νομική Σχολή, ΕΚΠΑ
Ιωάννης Δρόσος, Καθηγητής, Νομική Σχολή, ΕΚΠΑ
Σπυρίδων Βλαχόπουλος, Καθηγητής, Νομική Σχολή, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Τηλεοπτικές άδειες: το κανονιστικό πλαίσιο της δραστηριότητας εταιρειών ΜΜΕ - Ζητήματα συνταγματικού δικαίου
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Τηλεοπτικές άδειες: το κανονιστικό πλαίσιο της δραστηριότητας εταιρειών ΜΜΕ - Ζητήματα συνταγματικού δικαίου
Περίληψη:
H παρούσα διπλωματική μελέτη διακρίνεται σε δυο μέρη, τα οποία διέπονται από κοινή προβληματική. Πιο συγκεκριμένα, καταγράφεται και αναλύεται μέσω της οικείας ευρωπαϊκής και διεθνούς, όπου απαιτείται, βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας, αλλά και των επίσημων ηλεκτρονικών πηγών των θεσμικών οργάνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το πρωτογενές και κυρίως το παράγωγο δίκαιο από το οποίο απορρέουν οι αρχές και οι κανόνες δικαίου, που διέπουν τον οπτικοακουστικό τομέα, την αδειοδότηση των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών στα κ-μ της Ένωσης, το «πέρασμα» στην ψηφιακή εποχή αλλά και τα θεσμικά εμπόδια στην παραβίαση των κανόνων του υγιούς ανταγωνισμού και της συγκέντρωσης των ΜΜΕ. Η διαδρομή από την Ευρώπη, γενικότερα, καταλήγει στην Ελλάδα, ειδικότερα, που, από το 1989, όπου πρωτοεμφανίστηκαν τα ιδιωτικά τηλεοπτικά κανάλια, έως και σήμερα, όπου αυτά τείνουν να «εκλείψουν», ποσοτικά αλλά και ως προς το ποιοτικό τους περιεχόμενο, ζητούμενο παραμένει το εξής: η αποκατάσταση της νομιμότητας στο καθεστώς αδειοδότησης και λειτουργίας των μέσων μαζικής ενημέρωσης, ο εξορθολογισμός του τηλεοπτικού σκηνικού, αναφορικά με την τήρηση των αρχών της αντικειμενικής πληροφόρησης και της πολυφωνίας και κυρίως η νόμιμη ένταξη και κυρίως οικονομική δράση σε αυτό το σκηνικό των επιχειρήσεων ΜΜΕ.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Δίκαιο – Νομοθεσία
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Δημόσιο Δίκαιο
Λέξεις-κλειδιά:
τηλεοπτικές άδειες, τηλεόραση, αδειοδότηση, άδειες, ψηφιακή τηλεόραση, ψηφιακή εποχή, πολυφωνία, ανταγωνισμός, πλουραλισμός, ασυμβίβαστο, βασικός μέτοχος, Συμβούλιο της Επικρατείας, Ελλάδα, Ευρώπη, ΜΜΕ, μέσα μαζικής ενημέρωσης, συγκέντρωση δραστηριοτήτων, επιχειρήσεις, δεσπόζουσα θέση, έρευνα, μελέτη
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
101
Αριθμός σελίδων:
148
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Δημητρακοπούλου διπλωματική.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.