Η επαγγελματική ταυτότητα των εκπαιδευτικών της δεύτερης γενιάς από την Αλβανία

Διπλωματική Εργασία uoadl:2742921 473 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα (χορηγούμενος τίτλος από Παν/μιο Αθηνών/φοίτηση και εκπόνηση προβλεπόμενων εργασιών μόνο στο ΕΚΠΑ )
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-04-18
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Έρτα Μπαγκλαμάγια
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αλεξάνδρα Ανδρούσου, Αναπληρώτρια καθηγήτρια, ΤΕΑΠΗ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η επαγγελματική ταυτότητα των εκπαιδευτικών της δεύτερης γενιάς από την Αλβανία
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η επαγγελματική ταυτότητα των εκπαιδευτικών της δεύτερης γενιάς από την Αλβανία
Περίληψη:
Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας επιχειρείται η διερεύνηση της συγκρότησης της επαγγελματικής ταυτότητας των εκπαιδευτικών της δεύτερης γενιάς από την Αλβανία σε συνάρτηση με το κοινωνικό τους φύλο, την εθνοτική τους ταυτότητα και την κοινωνική τους προέλευση. Στην έρευνα συμμετείχαν έξι γυναίκες εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι πέντε αλβανικής καταγωγής και μια ομογενής. Από τα ερευνητικά ευρήματα προέκυψε πως οι συγκεκριμένες εκπαιδευτικοί είχαν εσωτερικεύσει σε μεγάλο βαθμό τις κυρίαρχες αρχές και αξίες του μονοπολιτισμικού ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος με αποτέλεσμα να μην παρεμβαίνουν μετασχηματιστικά στο επίσημο αναλυτικό πρόγραμμα. Επιπλέον, αναδείχθηκε ότι ήταν επιφυλακτικές ως προς την κοινοποίηση της διαφορετικής τους ταυτότητας στους συναδέλφους και τους μαθητές. Ωστόσο, η παρουσία τους στο ελληνικό δημόσιο σχολείο αξιολογήθηκε θετικά από τους αλβανικής καταγωγής μαθητές και τους γονείς τους.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
επαγγελματική ταυτότητα, δεύτερη γενιά Αλβανών μεταναστών, πρωτοβάθμια εκπαίδευση, αναλυτικό πρόγραμμα, εθνοτική ταυτότητα
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
113
Αριθμός σελίδων:
156
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΜΠΑΓΚΛΑΜΑΓΙΑ .pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο