Ο μετασχηματιστικός ρόλος της Τέχνης στην Εκπαίδευση Ενηλίκων: σχεδιασμός ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού

Διπλωματική Εργασία uoadl:2763914 578 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Ανάπτυξη Ανθρωπίνων Πόρων
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-05-30
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Γκανίδη Μαρία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Βρεττός Ιωάννης, Καθηγητής, Τομέας Επιστημών της Αγωγής, ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ
Ψαρομίληγκος Ιωάννης, Πληροφορική & Επιχειρησιακή Ερευνα, ΣΔΟ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
Μπαμπάλης Θωμάς, Καθηγητής, Τομέας Επιστημών της Αγωγής, ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Ο μετασχηματιστικός ρόλος της Τέχνης στην Εκπαίδευση Ενηλίκων: σχεδιασμός ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Ο μετασχηματιστικός ρόλος της Τέχνης στην Εκπαίδευση Ενηλίκων: σχεδιασμός ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού
Περίληψη:
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει ως βασικό σκοπό να διερευνήσει τη συμβολή της Τέχνης στην εκπαίδευση ενηλίκων και να μετατρέψει την επιστημονική γνώση σε αντικείμενο διδασκαλίας μέσω της δημιουργίας ψηφιακού υλικού. Είναι σαφές ότι πρόκειται για ένα πολύπλοκο ζήτημα που έχει πολλές μεταβλητές και ιδιαίτερες δυσκολίες στη μελέτη, δεδομένου ότι η ίδια η Τέχνη αναπτύσσει ικανότητες σε γνωστικό, κοινωνικό αλλά και προσωπικό επίπεδο. Αφορμή αυτής της εργασίας αποτέλεσε το βιωματικό εργαστήρι που διενεργήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών θέμα του οποίου ήταν ο τρόπος με τον οποίο ο Α’ Παγκόσμιος πόλεμος επηρέασε τους καλλιτέχνες εκείνης της περιόδου, αλλά και μια γενικότερη ανάγκη μελέτης του πεδίου αυτού, προσβλέποντας σε μια περαιτέρω έρευνα για τη διερεύνηση δυνατότητας χρήσης του ψηφιακού υλικού που δημιουργήθηκε, σε εξ’ αποστάσεως εκπαιδευτικά προγράμματα. Η ερευνητική μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε ήταν η ποιοτική με ερευνητικό εργαλείο συλλογής δεδομένων την ημιδομημένη συνέντευξη αναζητώντας την ποιοτική και όχι την ποσοτική ανάλυση των δεδομένων. Το δείγμα συνίσταται από τα άτομα που παρακολούθησαν το βιωματικό εργαστήρι ενώ τα αποτελέσματα του βιωματικού εργαστηρίου επικύρωσαν σε μεγάλο βαθμό όλα όσα η βιβλιογραφία αναφέρει σχετικά.
Λέξεις-κλειδιά:
εκπαίδευση ενηλίκων, μετασχηματιστικός ρόλος Τέχνης, ψηφιακό υλικό
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
1transformative
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
68
Αριθμός σελίδων:
95