Bilingualer Erstspracherwerb Die Begriffsentwicklung im Deutschen bei einem bilingual aufwachsenden dizygotischen Zwillingspaar (Eine Fallstudie)

Διπλωματική Εργασία uoadl:2768093 258 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Γλωσσολογία
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-06-20
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Καπερνάρου Μυρτώ-Ευφροσύνη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Joachim Theisen Assistant Professor for history of German language and literature Department of German Language and Literature National and Kapodistrian Universityy of Athens
Winfried Lechner Associate Professor for German linguistics - theoretical linguistics Department of German Language and Literature National and Kapodistrian University of Athens
Christina Alexandris Associate Professor Linguistics - Computational Linguistics Department of German Language and Literature, School of Philosophy External Faculty Member at the Dept. of Informatics and Telecommunications & Dept. of History and Philosophy of Science National University of Athens
Πρωτότυπος Τίτλος:
Bilingualer Erstspracherwerb Die Begriffsentwicklung im Deutschen bei einem bilingual aufwachsenden dizygotischen Zwillingspaar (Eine Fallstudie)
Γλώσσες εργασίας:
Γερμανικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Δίγλωσση κατάκτηση πρώτης γλώσσας Η ανάπτυξη των λέξεων και των εννοιών τους στη Γερμανική στην περίπτωση ενός δίγλωσσου διζυγωτικού ζευγαριού δίδυμων που μεγαλώνει δίγλωσσα (Περιπτωσιολογική μελέτη)
Περίληψη:
Στο παρόν έργο, ως μέρος της εννοιολογικής ανάπτυξης της γλώσσας, παρουσιάζονται αρχικά σημαντικές πτυχές σχετικά με την ανάπτυξη των εννοιών στην περίπτωση μονογλωσσικών παιδιών, ενώ ένα σημαντικό τμήμα των ερευνών του Λεβ Σ. Βιγκότσκι (όπως π.χ. η αντίληψη, η ανάπτυξη της γλώσσας και της σκέψης και οι σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ τους κ.α.) συνδυάζονται με σχετικά πρόσφατες έρευνες.
Για το ερευνητικό κομμάτι αυτής της μελέτης δόθηκε έμφαση σε κεντρικές πτυχές της εγκεφαλικής έρευνας, τη διγλωσσία και τη χρήση της γλώσσας ως μορφή αλλαγής γλώσσας. Οι πτυχές αυτές υπογραμμίζουν την πορεία της εννοιολογικής ανάπτυξης των δίγλωσσων παιδιών.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Γλώσσα – Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά:
Εκφράσεις μιας λέξεως, Εκφράσεις δύο λέξεων, Εκφράσεις τριών λέξεων, Ταυτόχρονη διγλωσσία, Ατομική διγλωσσία, Γλώσσα εισαγωγής, Αλλαγή γλώσσας, Ανάμιξη γλώσσας
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
32
Αριθμός σελίδων:
75
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

DIPLOMARBEIT POSTGRADUIERTES STUDIUM.pdf
996 KB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.