Ο υποστηρικτικός-συμβουλευτικός ρόλος του εκπαιδευτικού με παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Διπλωματική Εργασία uoadl:2779278 503 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Σχολική Συμβουλευτική και Καθοδήγηση
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-07-26
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Καράδαγλη Ευανθία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Θωμάς Μπαμπάλης, Καθηγητής ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ (Επιβλέπων)
Δημοσθένης δασκαλάκης, Καθηγητής ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ
Ιωάννης Βρεττός, καθηγητής ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Ο υποστηρικτικός-συμβουλευτικός ρόλος του εκπαιδευτικού με παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Ο υποστηρικτικός-συμβουλευτικός ρόλος του εκπαιδευτικού με παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Περίληψη:
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη νέα εκπαιδευτική πραγματικότητα όπως έχει δημιουργηθεί στις κοινωνίες του εικοστού πρώτου αιώνα είναι πολυδιάστατος .Οι αλλαγές όπως αυτές διαμορφώθηκαν σε τοπικό εθνικό και υπερεθνικό επίπεδο σε όλους τους τομείς της ζωής έχουν επηρεάσει το εκπαιδευτικό γίγνεσθαι μετασχηματίζοντας το ρόλο του εκπαιδευτικού. Έτσι εκτός από δημόσιος λειτουργός είναι ταυτόχρονα και σύμβουλος – καθοδηγητής για τους νεοεισερχόμενους στη σχολική μονάδα (μέντορας) ,σύμβουλος για μαθητές και γονείς, μέσο άσκησης και εφαρμογής της επίσημης πολιτικής ,φορέας εξουσίας , επιστήμονας .Αυτός ο ρόλος αναλύεται και στο παρόν πόνημα. Συγκεκριμένα, διαπραγματευόμαστε ένα μεγάλο φάσμα από τις διστάσεις του ρόλου του εκπαιδευτικού και σε όλα τα πλαίσια στα οποία κινείται. Ταυτόχρονα, εστιάζουμε στον υποστηρικτικό-συμβουλευτικό ρόλο του εκπαιδευτικού και στο τρόπο με τον οποίο μπορεί και είναι σε θέση μέσα από τη προσωπική εμπειρία του να οικοδομήσει σχέσεις ευεπίφορες τόσο με το σχολικό πλαίσιο όσο και με τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Συνεπώς, εύλογα μπορεί να παρατεθεί ένα πλήθος ιδιοτήτων οι διαμορφώνουν το πολυδιάστατο του ρόλου του τόσο στο μικρόκοσμο της τάξης, της σχολικής μονάδας όσο και στο μακρόκοσμο ενός ευρύτερου κοινωνικού και πολιτισμικού συνόλου στο οποίο δρα και κινείται..
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
συμβουλευτική, γονείς, ,εκπαιδευτικοί, ειδικοί παιδαγωγοί, παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
87
Αριθμός σελίδων:
83
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

diplomatiki.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.