Η Εφαρμογή της Διαμορφωτικής Αξιολόγησης στο μάθημα της Χημείας στην Α'Λυκείου

Διπλωματική Εργασία uoadl:2812670 325 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διδακτική της Χημείας
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-10-24
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Βάλλας Γεώργιος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Ευαγγελία Μαυρικάκη , Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΕΚΠΑ
Κωνσταντίνος Μεθενίτης , Αναπληρωτής Καθηγητής ΕΚΠΑ
Ευαγγελία Παυλάτου , Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΕΜΠ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η Εφαρμογή της Διαμορφωτικής Αξιολόγησης στο μάθημα της Χημείας στην Α'Λυκείου
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η Εφαρμογή της Διαμορφωτικής Αξιολόγησης στο μάθημα της Χημείας στην Α'Λυκείου
Περίληψη:
Σε αυτή την διατριβή μελετούμε την εφαρμογή της Διαμορφωτικής Αξιολόγησης , στο Ελληνικό Σχολείο και συγκεκριμένα τον τρόπο με τον οποίον την πραγματοποιούν οι διδάσκοντες , στο μάθημα της Χημείας στην πρώτη τάξη του Λυκείου.
Συγκεκριμένα πραγματοποιούμε μια βιβλιογραφική ανάλυση στην έννοια της Διαμορφωτικής Αξιολόγησης , στις διάφορες προεκτάσεις που διέπουν το συγκεκριμένο είδος αξιολόγησης του μαθητή καθώς και τον τρόπο που υπαγορεύει το Υπουργείο Παιδείας , όσον αφορά την εφαρμογή της στο Λύκειο. Στη συνέχεια διενεργούμε έρευνα , με την χρήση ερωτηματολογίου τριάντα ερωτήσεων , σε δείγμα ογδόντα διδασκόντων Χημείας στην Α’ τάξη του Λυκείου , προκειμένου να λάβουμε μια άμεση εικόνα για το πως πραγματοποιείται η Διαμορφωτική Αξιολόγηση στις καθημερινές συνθήκες του σχολείου. Ακολούθως διενεργούμε ανάλυση των αποτελεσμάτων που λάβαμε από τις απαντήσεις και επί προσθέτως συμπεριλαμβάνουμε και τα στοιχεία που λάβαμε από προφορικές συνεντεύξεις , οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σε καθηγητές Χημείας που διδάσκουν στην Α’ Λυκείου προκειμένου να προσθέσουμε και ποιοτικά χαρακτηριστικά στην έρευνα μας. Τέλος παραθέτουμε συμπεράσματα που προήλθαν από την παραπάνω ανάλυση των απαντήσεων του δείγματος μας και επίσης πραγματοποιούμε κάποιες προτάσεις για διορθωτικές κινήσεις στο τομέα της Αξιολόγησης της Χημείας στο Λύκειο και ανάπτυξη της έρευνας σε μεγαλύτερη κλίμακα
Κύρια θεματική κατηγορία:
Θετικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
διαμορφωτική , αξιολόγηση , έρευνα , Χημεία , Α’ Λυκείου
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
57
Αριθμός σελίδων:
149
draft εργασιας 1vallasΑΛ _SEPT2018_11 final-converted.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο