Μάνατζμεντ μη κερδοσκοπικών πολιτιστικών οργανισμών και ο ρόλος του μάρκετινγκ. Η περίπτωση του ελληνικού μουσείου πληροφορικής.

Διπλωματική Εργασία uoadl:2818829 400 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Οικονομικά, Διοικητικά και Πληροφοριακά Συστήματα Επιχειρήσεων
Βιβλιοθήκη Τμήματος Οικονομικών Επιστημών και Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-11-07
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Μαλαματά Μαρία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Γεώργιος Παπαϊωάννου, Επίκουρος Καθηγητής, University College London (UCL)
Ιωάννης Δημητρίου, Καθηγητής. Οικονομικών Επιστημών, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Μάνατζμεντ μη κερδοσκοπικών πολιτιστικών οργανισμών και ο ρόλος του μάρκετινγκ. Η περίπτωση του ελληνικού μουσείου πληροφορικής.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Μάνατζμεντ μη κερδοσκοπικών πολιτιστικών οργανισμών και ο ρόλος του μάρκετινγκ. Η περίπτωση του ελληνικού μουσείου πληροφορικής.
Περίληψη:
Μάνατζμεντ Μη Κερδοσκοπικών Πολιτιστικών Οργανισμών και ο ρόλος του Μάρκετινγκ. Η περίπτωση του Ελληνικού Μουσείου Πληροφορικής.
Management of Cultural Nonprofit Organizations and the role of Marketing. The case of the Greek Museum of Informatics.

Μαρία Σπυριδούλα Μαλαματά
Γεώργιος Παπαϊωάννου

Περίληψη
Στις μέρες μας οι πληροφόρηση είναι μεγάλη, το ίδιο και η εξέλιξη της τεχνολογίας. Είναι σημαντικό ο εκάστοτε οργανισμός που θέλει να προσφέρει υπηρεσίες στο πολίτη να είναι σε θέση να του δώσει όσο το δυνατόν πιο έγκυρη πληροφορία. Αυτό ισχύει για όλους τους οργανισμούς πόσο μάλλον όταν αναφερόμαστε σε Μουσεία όπου αποτελούν άτυπους χώρους μάθησης και απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες και όλες τις κοινωνικές ομάδες.
Τα μουσεία εξελίσσονται και διαφοροποιούνται δεν αποτελούν διαχρονικές οντότητες αλλά είναι θεσμοί που συνδέονται άμεσα με την κοινωνία εφόσον εξυπηρετούν σκοπούς της και προσαρμόζονται ανάλογα με τις ανάγκες της κοινωνίας. Πως φτάνει όμως ένα μουσείο στο σημείο εκείνο όπου είναι έτοιμο να εξυπηρετήσει την κοινωνία και τις ανάγκες της; Για το σκοπό αυτό έρχεται η επιστήμη της διοίκησης να θέσει τις βασικές της αρχές και έτσι να μπορέσει το μουσείο να λειτουργήσει εποικοδομητικά.
Έτσι θα πρέπει να γίνει εκτενής μελέτη πάνω στο management και το στρατηγικό σχεδιασμό και στη συνέχεια να τεθούν οι βάσεις για τη δημιουργία ενός πλάνου marketing ανάλογα με τις ανάγκες του οργανισμού.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
μουσείο, μάρκετινγκ, στρατηγικός σχεδιασμός, επιχειρησιακό πλάνο, πλάνο μάρκετινγκ, μκο, ελληνικό μουσείο πληροφορικής
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
18
Αριθμός σελίδων:
43
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΜΑΛΑΜΑΤΑ ΜΑΡΙΑ-ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.