Η επίδραση των IMC (Integrated Marketing Communication) και των CRM (Customer Relationship Management) πάνω στην εταιρική απόδοση και στην απόδοση των οργανισμών του δημοσίου τομέα

Διπλωματική Εργασία uoadl:2820040 406 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Στρατηγικού Μάνατζμεντ
Βιβλιοθήκη Τμήματος Οικονομικών Επιστημών και Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-11-22
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Παπανικολάου Μάρθα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Ελενα Πιτέλη, Teaching Fellow in International Business, University of Sussex.
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η επίδραση των IMC (Integrated Marketing Communication) και των CRM (Customer Relationship Management) πάνω στην εταιρική απόδοση και στην απόδοση των οργανισμών του δημοσίου τομέα
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η επίδραση των IMC (Integrated Marketing Communication) και των CRM (Customer Relationship Management) πάνω στην εταιρική απόδοση και στην απόδοση των οργανισμών του δημοσίου τομέα
Περίληψη:
Η μεθοδική ανάλυση των προγραμμάτων ολοκληρωμένης επικοινωνίας Marketing αλλά και της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων είναι ικανή να βελτιώσει την θέση της επιχείρησης/οργανισμού και να μειώσει τα τρωτά τους σημεία. Βασικό όμως κρίνεται οι επιχειρήσεις/οργανισμοί να έχουν ένα κοινό μήνυμα με το οποίο θα προβάλλονται στο σύνολο των μέσων και ταυτόχρονα θα έχουν στο επίκεντρό τους τον πελάτη/πολίτη έτσι ώστε να προσπαθούν να καλύψουν τις ανάγκες του και να χτίσουν μια πιστή και μακροχρόνια σχέση μεταξύ τους.

Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία εξετάζει τη σχέση μεταξύ της Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας Μάρκετινγκ (Integrated Marketing Communication), της Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (Customer Relationship Management) και της εταιρικής απόδοσης. Πιο συγκεκριμένα, ο στόχος της έρευνας είναι να ελέγξει τον βαθμό υιοθέτησης και εφαρμογής προγραμμάτων IMC και εφαρμογών CRM σε επιχειρήσεις/οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.

Στο πρώτο μέρος της διπλωματικής εργασίας παρουσιάζεται η θεωρητική πλευρά της Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας Μάρκετινγκ (IMC), τα στοιχεία από τα οποία αποτελείται καθώς και τα νέα μέσα τα οποία εμφανίζονται και ακολουθούν την τεχνολογική εξέλιξη. Επίσης παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργούν οι εφαρμογές Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) καθώς και οι τάσεις για το μέλλον.

Στο δεύτερο σκέλος της εργασίας παρουσιάζονται τα αποτελέσματα μιας στοχευμένης έρευνας που έλαβε χώρα μέσω δομημένου ερωτηματολογίου σε στελέχη τμημάτων Marketing, Customer service και εξυπηρέτησης πολιτών.

Με την βοήθεια των εργαλείων στατιστικής ανάλυσης και πιο συγκεκριμένα του στατιστικού πακέτου SPSS έγινε επεξεργασία των δεδομένων έτσι ώστε να αναλυθούν τα αποτελέσματα. Επίσης, εξετάσθηκαν πιθανές συσχετίσεις που οδήγησαν την έρευνα σε χρήσιμα αποτελέσματα. Τελικά, έγινε εξαγωγή συμπερασμάτων και προτάσεις σχετικά με την αξία υιοθέτησης των IMC και CRM λειτουργιών στη στρατηγική των επιχειρήσεων/οργανισμών.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
IMC, CRM
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
80
Αριθμός σελίδων:
89
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΉ ΕΡΓΑΣΙΑ_ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΑΡΘΑ_162067.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.