Τα μαθηματικά ως μουσειακό έκθεμα: Μουσειολογική και μουσειογραφική μελέτη εκθέματος για το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο

Διπλωματική Εργασία uoadl:2820809 410 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Μουσειακές Σπουδές
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-11-29
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Κάντζα Αγάπη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μάρλεν Μούλιου, Λέκτορας Μουσειολογίας & Επιστημονική Υπεύθυνη ΠΜΣ «Μουσειακές Σπουδές», Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Αλεξάνδρα Νικηφορίδου, Μουσειολόγος, Επιστημονική Υπεύθυνη Έργων PostScriptum Ltd
Δέσποινα Καλεσοπούλου, Αρχαιολόγος- Δρ. Μουσειολόγος, Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
Πρωτότυπος Τίτλος:
Τα μαθηματικά ως μουσειακό έκθεμα: Μουσειολογική και μουσειογραφική μελέτη εκθέματος για το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Τα μαθηματικά ως μουσειακό έκθεμα: Μουσειολογική και μουσειογραφική μελέτη εκθέματος για το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο
Περίληψη:
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να μελετήσει πώς ένας χώρος άτυπης μάθησης μπορεί να συμβάλλει στην ενίσχυση της μαθηματικής παιδείας των μαθητών χρησιμοποιώντας μια διαφορετική προσέγγιση για την κατανόηση και την ανάδειξη μαθηματικών εννοιών. Θα επιχειρήσει επίσης να αναδείξει πώς το γνωστικό πεδίο των μαθηματικών μπορεί να μεταποιηθεί/εκφραστεί σε έκθεμα σε μουσείο και να εξυπηρετήσει ανάγκες τόσο γνωσιακές (παράλληλες με το αναλυτικό πρόγραμμα), όσο και γενικότερες (τη θέση των μαθηματικών στην καθημερινότητά μας).
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
τα μαθηματικά ως μουσειακό έκθεμα, ανθρωποκεντρικό μουσείο, παιδοκεντρικός εκθεσιακός σχεδιασμός, μουσειακές προκλήσεις, μουσειακές πρακτικές
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
79
Αριθμός σελίδων:
179
diplomatiki_kantza_agapi_2.pdf (7 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο