Γνώσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τις διαταραχές λόγου και ομιλίας

Διπλωματική Εργασία uoadl:2873289 262 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Λογοθεραπεία - Συμβουλευτική
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-05-16
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Κωστή Ιωάννα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Τρίμμης Νικόλαος Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Λογοθεραπείας Τ.Ε.Ι Πατρών
Γαλανάκη Ευαγγελία Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπ/σης Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Μαγουλά Ευγενία Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπ/σης Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Γνώσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τις διαταραχές λόγου και ομιλίας
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Γνώσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τις διαταραχές λόγου και ομιλίας
Περίληψη:
Σκοπός της παρούσης έρευνας ήταν να ανιχνεύσει τις γνώσεις των δασκάλων στις διαταραχές λόγου και ομιλίας. Διεξήχθη πρωτογενής ποσοτική έρευνα σε δείγμα 135 δασκάλων, οι οποίοι επιλέχθηκαν με τη μέθοδο της απλής τυχαίας δειγματοληψίας. Εργαλείο της έρευνας αποτέλεσε ερωτηματολόγιο κλειστού τύπου, το οποίο κατασκευάστηκε από την ίδια την ερευνήτρια, στηριζόμενη στο βιβλίο των Anderson & Shames (2013). Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν το καλό επίπεδο γνώσεων των εκπαιδευτικών αναφορικά με τις διαταραχές λόγου και ομιλίας. Επίσης, η παρούσα ανάλυση δεν παρουσίασε στατιστικά σημαντικές διαφορές ως προς το φύλο, την ηλικία, το εκπαιδευτικό επίπεδο και την προϋπηρεσία των δασκάλων.


Λέξεις κλειδιά: διαταραχές λόγου και ομιλίας, γνώσεις εκπαιδευτικών
Κύρια θεματική κατηγορία:
Επιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά:
διαταραχές λόγου και ομιλίας, γνώσεις εκπαιδευτικών
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
73
Αριθμός σελίδων:
88