Social Media Marketing – Μελέτη περίπτωσης στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ)

Διπλωματική Εργασία uoadl:2875252 545 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Ψηφιακά Μέσα Επικοινωνίας και Περιβάλλοντα Αλληλεπίδρασης
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-05-29
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Κοφινά Άρτεμις
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Σταυριανέα Αικατερίνη - Επίκουρη Καθηγήτρια - Τμήμα Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε. - ΕΚΠΑ.
Πρωτότυπος Τίτλος:
Social Media Marketing – Μελέτη περίπτωσης στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ)
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Social Media Marketing – Μελέτη περίπτωσης στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ)
Περίληψη:
Στην παρούσα διπλωματική εργασία, με εργαλεία τη βιβλιογραφική ανασκόπηση και την εμπειρική έρευνα, επιδιώκεται η περιγραφή των νέων δυνατοτήτων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και μια ανανεωμένη πρόταση ανάπτυξης των κοινωνικών δικτύων στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ). Ο σκοπός της έρευνας που πραγματοποιείται είναι ο καθορισμός ενός στρατηγικού σχεδίου ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ με έμφαση στο ψηφιακό περιβάλλον και τα μέσα για τη βελτίωση της προβολής και της εικόνας του ΚΠΙΣΝ. Παράλληλα, τίθενται και τρεις επιμέρους στόχοι. Ο πρώτος αφορά στην αποσαφήνιση των εννοιών του μάρκετινγκ, του ψηφιακού μάρκετινγκ και των κοινωνικών δικτύων. Ο δεύτερος σχετίζεται με την ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης στο ΚΠΙΣΝ και το πρόγραμμα που ο φορέας ακολουθεί την παρούσα χρονική περίοδο. Ο τρίτος στόχος αφορά στην ανάπτυξη ενός στρατηγικού σχεδίου ολοκληρωμένης επικοινωνίας για το Ίδρυμα. Ύστερα από την αποσαφήνιση και μελέτη των απαραίτητων εννοιών, διεξάγεται η εμπειρική μελέτη και έρευνα, προκειμένου να είναι πλήρως κατανοητή η εικόνα του φορέα στο ελληνικό κοινό και η χρήση των μέσων για την εξυπηρέτηση των χρηστών. Τέλος, με βάση την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της έρευνας, είναι εφικτή η κατάρτιση ενός στρατηγικού σχεδίου ολοκληρωμένης επικοινωνίας.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Μάρκετινγκ, ψηφιακό μάρκετινγκ, κοινωνικά δίκτυα, επικοινωνία, διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, πολιτιστικό μάρκετινγκ, Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
56
Αριθμός σελίδων:
144
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΑΝΕΒΑΣΜΑ.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.