Μονάδα:
Κατεύθυνση Πολιτική Επικοινωνία και Νέα ΜέσαΒιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-07-01
Συγγραφέας:
Τσιαμπά Ελένη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Νικόλαος Παπαναστασίου, Λέκτορας
Τμήμα Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε., ΕΚΠΑ.
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η χρήση των social media και του πολιτικού marketing στη δημόσια επικοινωνία - Η περίπτωση των Ελλήνων πολιτικών 2015 - 2019
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η χρήση των social media και του πολιτικού marketing στη δημόσια επικοινωνία - Η περίπτωση των Ελλήνων πολιτικών 2015 - 2019
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία επικεντρώνει το ερευνητικό της ενδιαφέρον στο θέμα της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) σε συνδυασμό με το πολιτικό μάρκετινγκ στη δημόσια επικοινωνία και στην πολιτική σκηνή. Τα τελευταία χρόνια τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν ισχυρό αντίκτυπο τόσο στον δημόσιο λόγο όσο και στην δημόσια επικοινωνία. Άλλωστε, είναι αναντίρρητο το γεγονός ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εισχωρήσει σε έναν μεγάλο βαθμό στο πολιτικό γίγνεσθαι της Χώρας. Λόγω του γεγονότος ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αποκτήσει κεντρικό ρόλο στην πολιτική σκηνή αυτό έχει σαν συνέπεια να αλλάξουν οι όροι της πολιτικής επικοινωνίας.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Social media, πολιτικό marketing
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
114
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.
Διπλωματική εργασία Ελένης Τσιαμπά - Πέργαμος.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.