Δημιουργία βιβλίου Επαυξημένης Πραγματικότητας εμπλουτισμένο με ψηφιακή ιστορία στην αγγλική γλώσσα στο πλαίσιο της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας: Μία μελέτη περίπτωσης σε μαθητές Δημοτικού

Διπλωματική Εργασία uoadl:2883151 245 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-10-22
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Παναγιωταρά Ευαγγελία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Χαράλαμπος Πατρικάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Πρωτότυπος Τίτλος:
Δημιουργία βιβλίου Επαυξημένης Πραγματικότητας εμπλουτισμένο με ψηφιακή ιστορία στην αγγλική γλώσσα στο πλαίσιο της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας: Μία μελέτη περίπτωσης σε μαθητές Δημοτικού
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Δημιουργία βιβλίου Επαυξημένης Πραγματικότητας εμπλουτισμένο με ψηφιακή ιστορία στην αγγλική γλώσσα στο πλαίσιο της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας: Μία μελέτη περίπτωσης σε μαθητές Δημοτικού
Περίληψη:
Οι Νέες Τεχνολογίες θεωρούνται ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για την Εκπαίδευση. Με τη χρήση τους, η εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται πιο ευχάριστη και προσιτή στους μαθητές. Τα τελευταία χρόνια έχει κάνει αισθητή την παρουσία της στον εκπαιδευτικό τομέα μία πολύ καινοτόμα και συνεχώς αναπτυσσόμενη τεχνολογία, η «Επαυξημένη Πραγματικότητα». Η παρούσα μελέτη αποτελεί μία μελέτη περίπτωσης σε μία ομάδα μαθητών του Δημοτικού, με απώτερο στόχο τη δημιουργία βιβλίου Επαυξημένης Πραγματικότητας, εμπλουτισμένο με μία ψηφιακή ιστορία στην Αγγλική Γλώσσα. Βασικός στόχος της μελέτης είναι η ανάπτυξη του κινήτρου των μαθητών μέσω της χρήσης της Επαυξημένης Πραγματικότητας στο μάθημα των Αγγλικών, στο πλαίσιο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Ύστερα από εκτενή ανάλυση των βασικών χαρακτηριστικών της τεχνολογίας αυτής και σε συνδυασμό με την εκπαιδευτική παρέμβαση που υλοποιήθηκε, παρατηρήθηκε ενίσχυση του κινήτρου των μαθητών, ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων, προώθηση ομαδοσυνεργατικής μάθησης, εξέλιξη φαντασίας, ενίσχυση μαθητοκεντρικής διδασκαλίας, ανάπτυξη κριτικής σκέψης και επικοινωνίας και προώθηση ελκυστικού και δημιουργικού μαθησιακού περιβάλλοντος. Οι μαθητές κατάφεραν με επιτυχία να δημιουργήσουν ένα βιβλίο Επαυξημένης Πραγματικότητας με την εφαρμογή “Zappar” και να το εμπλουτίσουν με τη δική τους ψηφιακή ιστορία στην Αγγλική γλώσσα, βασισμένη σε τεχνικές του κινούμενου σχεδίου, στο πλαίσιο ενός ομαδοσυνεργατικού περιβάλλοντος.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
Επαυξημένη Πραγματικότητα, ψηφιακή ιστορία, κινούμενο σχέδιο, ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, μαθησιακό κίνητρο
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
139
Αριθμός σελίδων:
169
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟΥ ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΨΗΦΙΑΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.pdf
5 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.