Ο ρόλος των κινήτρων στην εκπαίδευση μαθητών με ΔΑΦ

Διπλωματική Εργασία uoadl:2884159 287 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Ειδική Αγωγή
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-10-29
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Δημητρακοπούλου Δήμητρα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου Αν. Καθηγητής ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Ο ρόλος των κινήτρων στην εκπαίδευση μαθητών με ΔΑΦ
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Ο ρόλος των κινήτρων στην εκπαίδευση μαθητών με ΔΑΦ
Περίληψη:
Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά τον ρόλο και τη σημασία των κινήτρων στην εκπαίδευση παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος. Ο αυτισμός είναι μία αναπτυξιακή διαταραχή η οποία στις ημέρες μας καταγράφει συνεχή και ταχεία αύξηση και χαρακτηρίζεται από έλλειψη κοινωνικότητας, επικοινωνιακά ελλείμματα και στερεοτυπικές συμπεριφορές. Τα κίνητρα παίζουν σπουδαίο ρόλο στην εκπαίδευση τόσο του γενικού όσο και του ειδικού πληθυσμού και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να τα ενσωματώνουν στη μαθησιακή διαδικασία. Ειδικότερα, όσον αφορά τον αυτιστικό πληθυσμό, παρουσιάζεται έλλειψη κινήτρων για μάθηση. Για τον λόγο αυτό, είναι πολύ σημαντικό να διερευνηθούν οι τρόποι με τους οποίους είναι δυνατό να αναπτυχθούν κίνητρα καθώς και οι στρατηγικές παρώθησης των παιδιών που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού με απώτερο στόχο την εμπλοκή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία και την καλλιέργεια απαραίτητων για τη ζωή τους δεξιοτήτων.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Ειδική Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, εκπαίδευση, κίνητρα, στρατηγικές παρώθησης
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
62
Αριθμός σελίδων:
50
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ.pdf
892 KB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.