Η χρήση των Εκπαιδευτικών Ρομπότ ως μέσα εκμάθησης του Προγραμματισμού και ως διδακτικά εργαλεία άλλου γνωστικού αντικειμένου. Εκπαιδευτική παρέμβαση για τη διδασκαλία της Φυσικής με τη χρήση των Ozobot Bit.

Διπλωματική Εργασία uoadl:2887666 292 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-12-16
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Ζουμπουρλή Χριστίνα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Πατρικάκης Χαράλαμπος,Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Επικοινωνιών και Δικτύων, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η χρήση των Εκπαιδευτικών Ρομπότ ως μέσα εκμάθησης του Προγραμματισμού και ως διδακτικά εργαλεία άλλου γνωστικού αντικειμένου. Εκπαιδευτική παρέμβαση για τη διδασκαλία της Φυσικής με τη χρήση των Ozobot Bit.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η χρήση των Εκπαιδευτικών Ρομπότ ως μέσα εκμάθησης του Προγραμματισμού και ως διδακτικά εργαλεία άλλου γνωστικού αντικειμένου. Εκπαιδευτική παρέμβαση για τη διδασκαλία της Φυσικής με τη χρήση των Ozobot Bit.
Περίληψη:
Η παρούσα διπλωματική, με τίτλο «Η χρήση των Εκπαιδευτικών Ρομπότ ως μέσα εκμάθησης του Προγραμματισμού και ως διδακτικά εργαλεία άλλου γνωστικού αντικειμένου. Εκπαιδευτική παρέμβαση για τη διδασκαλία της Φυσικής με τη χρήση των Ozobot Βit», έχει ως βασικό στόχο τη διερεύνηση της δυνατότητας ένταξης των εκπαιδευτικών ρομπότ σε τυπικά δημόσια δημοτικά σχολεία αλλά και την απόδοση των μαθητών σε διαφοροποιημένο διδακτικό/ μαθησιακό πλαίσιο με την ένταξη τεχνολογικών αντικειμένων. Η έρευνα διενεργήθηκε κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους 2017-2018 με δείγμα 21 μαθητών, Δ’ τάξης, δημόσιου Δημοτικού σχολείου της Αθήνας. Οι μαθητές κλήθηκαν να ασχοληθούν, στα πλαίσια των μαθημάτων της Μελέτης του Περιβάλλοντος και της Ευέλικτης Ζώνης, με φύλλα εργασίας δραστηριοτήτων που αφορούσαν τόσο την εκμάθηση βασικών αρχών του Προγραμματισμού όσο και βασικές έννοιες των Φυσικών Επιστημών μέσω της χρήσης των εκπαιδευτικών ρομπότ Ozobot Bit, εντός πλαισίου ομαδοσυνεργατικής εργασίας. Τα δεδομένα της εργασίας συλλέχθηκαν με τη χρήση ημερολογίων παρατήρησης της ερευνήτριας, φύλλα εργασιών των μαθητών, καθώς και από ηχογραφημένο- μαγνητοσκοπημένο υλικό που συλλέχθηκε από την σχολική αίθουσα κατά τη διάρκεια υλοποίησης της εκπαιδευτικής παρέμβασης. Στα αποτελέσματα της έρευνας συγκαταλέγονται η εξοικείωση των μαθητών με τα εκπαιδευτικά ρομπότ Ozobot Bit, η κατάκτηση βασικών δεξιοτήτων σε απλές εντολές Προγραμματισμού, αλλά και η εκτέλεση συμβολικών πειραμάτων με τη χρήση των εν λόγω εκπαιδευτικών ρομπότ αντί πραγματικών υλικών.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
STEM Εκπαίδευση, Εκπαιδευτική Ρομποτική, Ozobot Bit, Προγραμματισμός, Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, δημοτικό σχολείο
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
3
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
165
Αριθμός σελίδων:
250
ZOUMPOURLI CHRISTINA DIPLOMATIKI.pdf (6 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο