Διερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης σχετικά με την ένταξη του θεατρικού παιχνιδιού στη σχολική διδασκαλία

Διπλωματική Εργασία uoadl:2895764 237 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική: Διδακτική - Προγράμματα Σπουδών
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-01-24
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Καραβέζη-Καραβεζύρογλου Αλεξάνδρα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Βρεττός Ιωάννης.Ομότιμος Καθηγητής Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Αθηνών.
Θωμάς Κ. Μπαμπάλης. Καθηγητής Ψυχοκοινωνιολογίας της σχολικής τάξης στο Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ.
Βασίλειος Πανταζής. Καθηγητής Π.Τ.Π.Ε. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Πρωτότυπος Τίτλος:
Διερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης σχετικά με την ένταξη του θεατρικού παιχνιδιού στη σχολική διδασκαλία
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Διερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης σχετικά με την ένταξη του θεατρικού παιχνιδιού στη σχολική διδασκαλία
Περίληψη:
Το σχολείο ανταποκρινόμενο στις σύγχρονες ανάγκες δημιουργεί αλλαγές στο χώρο της εκπαίδευσης, τόσο στη δομή και το περιεχόμενο του Αναλυτικού Προγράμματος, όσο και στον εμπλουτισμό των διδακτικών μεθόδων. Για το λόγο αυτό, τα περισσότερα Αναλυτικά Προγράμματα διεθνώς έχουν εντάξει εναλλακτικές μεθόδους διδασκαλίας, που ανατρέπουν την παραδοσιακή πρακτική, εμπεριέχουν στοιχεία ενεργούς μάθησης και λαμβάνουν υπόψη τη μοναδικότητα κάθε παιδιού. Οι τεχνικές του δραματικού θεάτρου επιτρέπουν στα άτομα να δράσουν, να σκεφτούν και να δημιουργήσουν καταστάσεις κατανόησης του εαυτού τους, των άλλων αλλά και της ζωής γενικότερα.

Σκοπός: η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης, σε ότι αφορά την ένταξη του θεατρικού παιχνιδιού στη διδασκαλία, καθώς και η διερεύνηση των δυνατοτήτων που προσφέρονται εκ του θεατρικού παιχνιδιού σε ότι αφορά τη μαθησιακή διαδικασία, μέσω των ερωτήσεων διαβαθμισμένης κλίμακας.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
θεατρικό παιχνίδι, βιωματική μάθηση, τεχνικές διδασκαλίας
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
142
Αριθμός σελίδων:
251
διπλωματική εργασία.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο