Η σύνδεση της Θεωρίας του Νου και της ηθικής ανάπτυξης στην προσχολική ηλικία: Μία κοινωνικοπαιδαγωγική προσέγγιση

Διπλωματική Εργασία uoadl:2896351 319 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Κοινωνικές Νευροεπιστήμες, Κοινωνική Παιδαγωγική και Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-01-31
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Αρβανίτη Ευθυμία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Ηρώ Μυλωνάκου- Κεκέ, Καθηγήτρια Π.Τ.Δ.Ε., Ε.Κ.Π.Α
Αλέξανδρος Σταμάτιος Αντωνίου, Αναπληρωτής Καθηγητής Π.Τ.Δ.Ε., Ε.Κ.Π.Α
Ευαγγελία Μαυρικάκη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Π.Τ.Δ.Ε., Ε.Κ.Π.Α
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η σύνδεση της Θεωρίας του Νου και της ηθικής ανάπτυξης στην προσχολική ηλικία: Μία κοινωνικοπαιδαγωγική προσέγγιση
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
H σύνδεση της Θεωρίας του Νου και της ηθικής ανάπτυξης στην προσχολική ηλικία: Μία κοινωνικοπαιδαγωγική προσέγγιση
Περίληψη:
Η παρούσα έρευνα επιχειρεί να διερευνήσει τη σχέση ανάμεσα στη Θεωρία του Νου και την ηθική ανάπτυξη στην προσχολική ηλικία. Η σημασία μιας εις βάθος κατανόησης της πορείας της ηθικής ανάπτυξης και των νοητικών φαινομένων που εμπλέκονται σε αυτή είναι μεγάλη. Tα ερευνητικά ευρήματα από διεθνείς έρευνες ενδεχομένως να μπορούν να συνεισφέρουν την αναδιαμόρφωση της εκπαίδευσης και τη δημιουργία εκπαιδευτικών παρεμβάσεων προσανατολισμένων προς την ανάπτυξη του κοινωνικοπαιδαγωγικού ήθους, σύμφωνα με τις αρχές της Κοινωνικής Παιδαγωγικής.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Γενικά έργα
Λέξεις-κλειδιά:
Θεωρία του Νου, Ηθική Ανάπτυξη, Προσχολική Ηλικία, Ηθική Κρίση, Κίνητρο, Πρόθεση, Κοινωνική Παιδαγωγική, Κοινωνικοπαιδαγωγικό ήθος
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
187
Αριθμός σελίδων:
147
Διπλωματικη.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο