Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων σε Σχολική Μονάδα και ο Ρόλος του Διευθυντή

Διπλωματική Εργασία uoadl:2898797 250 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Ανάπτυξη Ανθρωπίνων Πόρων
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-03-06
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Μαμούγκα Δωροθέα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Βουδούρη Αγγελική, Καθηγήτρια, ΠΤΔΕ, , Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων σε Σχολική Μονάδα και ο Ρόλος του Διευθυντή
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων σε Σχολική Μονάδα και ο Ρόλος του Διευθυντή
Περίληψη:
Η παρούσα βιβλιογραφική ανασκόπηση έχει σκοπό τη διερεύνηση ζητημάτων που
άπτονται της διαχείρισης των ανθρώπινων πόρων σε σχολική μονάδα και την
ανάδειξη του ρόλου του διευθυντή. Οι ανθρώπινοι πόροι αποτελούν το
σημαντικότερο και πολυτιμότερο στοιχείο ενός οργανισμού γι’ αυτό το λόγο η
διαχείριση τους έχει καταστεί στο κέντρο της προσοχής της διοίκησης. Μέσω της
αναζήτησης σε σχετική ελληνική και διεθνή βιβλιογραφία διαπιστώθηκε ο
καθοριστικός ρόλος που παίζει ο διευθυντής στον μετασχηματισμό των σχολείων σε
οργανισμό μάθησης, όπου όλα τα μέλη τους, από τους μαθητές μέχρι τους δασκάλους
και τον διευθυντή, είναι δεσμευμένα στη μάθηση. Τα υποσυστήματα του σχολείου
αλληλεξαρτώνται και έτσι είναι αναγκαίο να συνυπάρχουν αρμονικά με στόχο τη
βέλτιστη εκπαιδευτική διαδικασία. Οι ανθρώπινοι πόροι σε μια εκπαιδευτική μονάδα
ενώνουν και υποστηρίζουν τα υποσυστήματα του. Επομένως κατέχουν βαρύνουσα
θέση στο στρατηγικό σχεδιασμό της μονάδας λειτουργώντας παράλληλα με την
αποτελεσματική ηγεσία του διευθυντή.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
Ανθρώπινοι πόροι, Ηγεσία, Διοίκηση, Διευθυντής, Σχολικό κλίμα, Δια Βίου μάθηση
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
126
Αριθμός σελίδων:
82
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Mamougka_ Dorothea_Master.pdf.pdf
707 KB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.