Digital Marketing: Analysis of Tools and Adoption by Greek Internet Users

Διπλωματική Εργασία uoadl:2919806 164 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Οικονομική και Διοίκηση των Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων
Πληροφορική
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-07-16
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Τσίπρας Παναγιώτης
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αθανάσιος Παπαδημητρίου, Επιστημονικός Συνεργάτης ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Digital Marketing: Analysis of Tools and Adoption by Greek Internet Users
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Ψηφιακό Μάρκετινγκ: Ανάλυση εργαλείων και υιοθέτηση του από τους Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου
Περίληψη:
Στη σημερινή εποχή, οι ψηφιακές τεχνολογίες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν βελτιώσει τη συνδεσιμότητα και τη συνεργασία(αλληλεπίδραση) μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών σε όλους τους τομείς. Ωστόσο, ένα μεγάλο κομμάτι του καταναλωτικού κοινού που χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για τις αγορές του δεν είναι ακόμα εξοικειωμένο με τα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να ερευνήσει τον τρόπο χρήσης του ψηφιακού μάρκετινγκ και των διάφορων εργαλείων του από τις επιχειρήσεις και τον βαθμό υιοθέτησης τους από τους Έλληνες χρήστες του διαδικτύου.
Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στις έννοιες του μάρκετινγκ, σε ιστορικά και συστατικά στοιχεία όπως το μίγμα μάρκετινγκ. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται το ψηφιακό μάρκετινγκ, όπου σταδιακά με το πέρασμα των χρόνων και την εμφάνιση των ηλεκτρονικών υπολογιστών και του διαδικτύου, κρίθηκε αναγκαίος ο μετασχηματισμός της αρχικής ιδέας που πρέσβευε το μάρκετινγκ σε κάτι το όποιο θα ενσωμάτωνε τα δύο νέα στοιχεία.
Στη συνέχεια, στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται λόγος για την διαδικτυακή διαφήμιση και τα εργαλεία που βοηθούν το ψηφιακό μάρκετινγκ να αναπτυχθεί στα ηλεκτρονικά μέσα των χρηστών του διαδικτύου. Έπειτα, στο τέταρτο κεφάλαιο παρατίθενται στοιχεία από έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί και στόχο έχουν την καταγραφή της κατάστασης του ηλεκτρονικού εμπορίου και τη στάση των Ελλήνων καταναλωτών.
Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας που διενεργήθηκε στο πλαίσιο της διπλωματικής εργασίας και αφορούν τον τρόπο χρήσης του ψηφιακού μάρκετινγκ και των διάφορων εργαλείων του από τις επιχειρήσεις και κατά πόσο αυτά είναι αποδεκτά και κατανοητά από τους χρήστες της ελληνικής διαδικτυακής αγοράς.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Μάρκετινγκ, Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Διαδικτυακή Διαφήμιση
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
8
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
117
Αριθμός σελίδων:
122
Digital Marketing Tsipras Panagiotis.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο