Η Συνεργασία των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας: Αντιλήψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών σε σχολεία του Νομού Πιερίας

Διδακτορική Διατριβή uoadl:2920463 268 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (Φ.Π.Ψ.)
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-07-27
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Βιδάκης Χρήστος
Στοιχεία επταμελούς επιτροπής:
Επταμελής εξεταστική επιτροπή:
Επόπτρια: Μηλίγκου Ευανθία - Έλλη, Επίκουρη καθηγήτρια στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΦΠΨ
Μέλος : Παπακωνσταντίνου Γεώργιος, Καθηγητής στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΦΠΨ
Μέλος : Πασιάς Γεώργιος, Καθηγητής στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΦΠΨ
Ε. Φρυδάκη: Καθηγήτρια στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΦΠΨ
Χ. Παρθένης : Επίκουρος καθηγητής στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΦΠΨ
Δ. Φωτεινός : Επίκουρος καθηγητής στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΦΠΨ
Α. Παπακωνσταντίνου: Επίκουρη καθηγήτρια στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΦΠΨ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η Συνεργασία των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας: Αντιλήψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών σε σχολεία του Νομού Πιερίας
Γλώσσες διατριβής:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
The Cooperation of teachers in the context of the school unit: Perceptions and practices of teachers in schools of the Prefecture of Pieria
Περίληψη:
Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να ερευνηθούν εμπειρικές όψεις του φαινομένου της συνεργασίας των εκπαιδευτικών σε σχέση με τους εξής εννοιολογικούς άξονες:
Α.Το σχολικό περιβάλλον στο οποίο εμφανίζεται το κοινωνικό φαινόμενο της συνεργασίας.
Β. Οι Μορφές εμφάνισης της συνεργασίας.
Γ.Τα αποτελέσματα που επιφέρει η συνεργασία σε επίπεδο εκπαιδευτικών, μαθητών και της σχολικής μονάδας.
Δ.Ο ρόλος της διοίκησης της σχολικής μονάδας στην προώθηση η παρακώλυση της συνεργασίας των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας.
Φυσικά, δεν επιδιώκεται τα συμπεράσματα που θα προκύψουν από την παρούσα μελέτη να έχουν γενική ισχύ. Θεωρείται, όμως, σημαντικό το γεγονός να αποκτηθεί μία κατόπτευση των απόψεων των εκπαιδευτικών, όσο και των στελεχών εκπαίδευσης (Διευθυντών – Υποδιευθυντών σχολικών μονάδων, Σχολικών Συμβούλων), για το σύνολο των ερωτημάτων που σχετίζονται άμεσα με τη συνεργασία τους στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Φιλοσοφία- Ψυχολογία
Λέξεις-κλειδιά:
συνεργασία εκπαιδευτικών, ομαδική συνεργασία, συνεργασία και σχολική ανάπτυξη, διαχείριση (management) σχολικών μονάδων, η σχολική μονάδα ως οργανισμός
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
580
Αριθμός σελίδων:
469
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΔΔ_ΒΙΔΑΚΗΣ ΧΡ_ 19-7-2020.pdf
5 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.