Η επεξεργασία βιβλίου στην εκπαιδευτική διαδικασία: Διερεύνηση πρακτικών των Νηπιαγωγών

Πτυχιακή Εργασία uoadl:2921581 182 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-08-28
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
ΜΟΥΤΣΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μαρία Σφυρόερα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η επεξεργασία βιβλίου στην εκπαιδευτική διαδικασία: Διερεύνηση πρακτικών των Νηπιαγωγών
Γλώσσες εργασίας:
Αγγλικά
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η επεξεργασία βιβλίου στην εκπαιδευτική διαδικασία: Διερεύνηση πρακτικών των Νηπιαγωγών
Περίληψη:
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του τρόπου επεξεργασίας των βιβλίων που γίνεται σε μια εκπαιδευτική διαδικασία στα πλαίσια του χώρου του Νηπιαγωγείου. Αυτό επιτυγχάνεται: α) μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης εμπειρικών και θεωρητικών μελετών που έχουν εξετάσει το θέμα και β) ποσοτικής έρευνας που σχεδιάστηκε και διεξήχθη στα πλαίσια εκπόνησης πτυχιακής εργασίας για την απόκτηση προπτυχιακού τίτλου σπουδών στο «Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία» του ΕΚΠΑ και πραγματοποιήθηκε σε εν ενεργεία Νηπιαγωγούς της Αθήνας. Η συλλογή των δεδομένων έγινε μέσω συμπλήρωσης ερωτηματολογίου από τους ερωτώμενους, το οποίο στάλθηκε σε εκείνους ηλεκτρονικά ως ένας σύνδεσμος. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί υιοθετούν έναν συνδυασμό παραδοσιακών και σύγχρονων πρακτικών κατά τη διάρκεια επεξεργασίας του βιβλίου. Παρόλο αυτά, φαίνεται ότι τείνουν να εφαρμόζουν σε μεγαλύτερο βαθμό ανοικτού τύπου πρακτικές. Τα παραπάνω έχουν ιδιαίτερη σημασία όσον αφορά την εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς τα παιδιά με αυτόν τον τρόπο αναπτύσσουν πολλές δεξιότητες, ικανότητες και γνώσεις που θα προσφέρουν πολλά θετικά αποτελέσματα στη μετέπειτα σχολική τους πορεία.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
Σύγχρονες αντιλήψεις για τη μάθηση, Παραδοσιακές αντιλήψεις για τη μάθηση, Επεξεργασία βιβλίου
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
13
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
32
Αριθμός σελίδων:
133
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Πτυχιακή εργασία.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.