Διεργασίες Μάθησης στην Παθολογική Ανατομική

Διδακτορική Διατριβή uoadl:2921913 174 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Κλινικοπαθολογοανατομική θεώρηση των νεοπλασιών του ανθρώπου
Βιβλιοθήκη Επιστημών Υγείας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-09-03
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Μπελεζίνη Ευσταθία
Στοιχεία επταμελούς επιτροπής:
Πατσούρης Ευστράτιος, Καθηγητής, Ιατρική, ΕΚΠΑ
Λάζαρης Ανδρέας, Καθηγητής, Ιατρική, ΕΚΠΑ
Καβαντζάς Νικόλαος, Καθηγητής, Ιατρική, ΕΚΠΑ
Θωμοπούλου-Λάζαρη Γεωργία-Ελένη, Αναπλ. Καθηγήτρια, Ιατρική, ΕΚΠΑ
Αγρογιάννης Γεώργιος, Αναπλ. Καθηγητής, Ιατρική, ΕΚΠΑ
Σακελλαρίου Στρατηγούλα, Επικ. Καθηγήτρια, Ιατρική, ΕΚΠΑ
Θυμαρά Ειρήνη, Επικ. Καθηγήτρια, Ιατρική, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Διεργασίες Μάθησης στην Παθολογική Ανατομική
Γλώσσες διατριβής:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Διεργασίες Μάθησης στην Παθολογική Ανατομική
Περίληψη:
Το γενικό μέρος της εν λόγω διδακτορικής διατριβής αναφέρεται στον εγκέφαλο, στη μάθηση, στην αλληλεπίδραση ανθρώπου – υπολογιστή, στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στην ιατρική, καθώς και στην κατάρτιση των ερωτηματολογίων αξιολόγησης της εκπαίδευσης.
Μετά τη διανομή των ερωτηματολογίων στους φοιτητές στο τέλος δυο εξαμήνων διδασκαλίας της Παθολογικής Ανατομικής, έγινε βασική στατιστική ανάλυση, ενδελεχής προσπάθεια καταγραφής των συμπερασμάτων των απαντήσεων των φοιτητών, σύνοψη και αιτιολόγηση, που οδήγησαν στα παρακάτω συμπεράσματα :
1. Το ποσοστό συμπλήρωσης σε σύνολο 300 ερωτηματολογίων ήταν χαμηλό (22,7% τον Ιούνιο και 38,3% τον Δεκέμβριο), ενδεχομένως επειδή δεν πίστευαν οι ερωτώμενοι, ότι θα λαμβανόταν υπ’ όψιν ο λόγος τους κατά τη διαμόρφωση του εκπαιδευτικού προγράμματος.
2. Ο βαθμός ικανοποίησης είναι μεγαλύτερος στο 6ο εξάμηνο (τον Ιούνιο) σε σχέση με το 5ο εξάμηνο (τον Δεκέμβριο), πιθανώς λόγω πληρέστερης άποψης.
3. Οι φοιτητές αντιμετωπίζουν ως πιο ενδιαφέροντα τα εργαστήρια και την παρουσίαση μελέτης περιστατικών (case studies) συγκριτικά με τις συμβατικές διαλέξεις.
4. Η διαδικτυακή και η ηλεκτρονική εκπαίδευση βρίσκεται σε ένα πολύ αρχικό στάδιο ουσιαστικής συμβολής στην συνολική εκπαιδευτική προσπάθεια.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Επιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά:
Μάθηση, Παθολογική Ανατομική, ηλεκτρονική μάθηση, προπτυχιακή, ερωτηματολόγιο
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
34
Αριθμός σελίδων:
106
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Belezini Efstathia PhD.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.