«Ο συμβουλευτικός ρόλος του εκπαιδευτικού σε παιδιά πρόσφυγες για την προαγωγή της ψυχικής τους ανθεκτικότητας»

Διπλωματική Εργασία uoadl:2922721 249 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Σχολική Συμβουλευτική και Καθοδήγηση
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-09-18
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Ζυγογιάννη Ελένη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
• Θωμάς Μπαμπάλης,Καθηγητής Κοσμήτορας Σχολής Επιστημών της Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ε.Κ.Π.Α.
Κωνσταντίνα Τσώλη, Επίκουρη καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Ε.Κ.Π.Α.
Ιωάννης Βρεττός,Ομότιμος Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ε.Κ.Π.Α
Πρωτότυπος Τίτλος:
«Ο συμβουλευτικός ρόλος του εκπαιδευτικού σε παιδιά πρόσφυγες για την προαγωγή της ψυχικής τους ανθεκτικότητας»
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
«Ο συμβουλευτικός ρόλος του εκπαιδευτικού σε παιδιά πρόσφυγες για την προαγωγή της ψυχικής τους ανθεκτικότητας»
Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των νηπιαγωγών αναφορικά με τον συμβουλευτικό τους ρόλο σε παιδιά πρόσφυγες για την προαγωγή τους ψυχικής τους ανθεκτικότητας. Συγκεκριμένα, μέσα από την χρήση ημιδομημένων συνεντεύξεων επιχειρήσαμε να διερευνήσουμε τις γνώσεις των εκπαιδευτικών για τα παιδιά πρόσφυγες, δηλαδή για την προσφυγική κρίση, τις επιπτώσεις της στα παιδιά πρόσφυγες και την εκπαίδευσή τους στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Ακόμη, θέλαμε να εξετάσουμε τις γνώσεις τους για την ψυχική ανθεκτικότητα, καθώς και τις αντιλήψεις τους για την αναγκαιότητα της προαγωγής της στη σχολική τάξη. Τέλος, προσπαθήσαμε να αναδείξουμε τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για την αναγκαιότητα της επιτέλεσης ενός συμβουλευτικού ρόλου σε παιδιά πρόσφυγες. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί είναι διατεθειμένοι να επιτελέσουν έναν συμβουλευτικό ρόλο σε παιδιά πρόσφυγες για την προαγωγή της ψυχικής τους ανθεκτικότητας, ωστόσο κρίνεται αναγκαία η μετεκπαίδευση και επιμόρφωσή τους. 
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
συμβουλευτική, ψυχική ανθεκτικότητα, παιδιά πρόσφυγες, νηπιαγωγοί, σχολείο
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
74
Αριθμός σελίδων:
82
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Ζυγογιάννη_Ελένη Τελικη.pdf
1007 KB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.