Η δημιουργία ενός δωματίου απόδρασης (escape-room) και η συμβολή του στις στάσεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών

Διπλωματική Εργασία uoadl:2925144 189 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-10-18
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Χασιώτης Ευθύμιος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Γεώργιος Καλκάνης , Ομότιμος Καθηγητής Φυσικής και Εκπαιδευτικών Ψηφιακών Τεχνολογιών στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε και στο Τμήμα Φυσικής, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η δημιουργία ενός δωματίου απόδρασης (escape-room) και η συμβολή του στις στάσεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η δημιουργία ενός δωματίου απόδρασης (escape-room) και η συμβολή του στις στάσεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών
Περίληψη:
Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η διερεύνηση της συμβολής ενός δωματίου απόδρασης (escape-room) στις στάσεις απέναντι στις Φυσικές Επιστήμες των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το δείγμα της έρευνας απετέλεσαν 24 εν ενεργεία εκπαιδευτικοί που εργάζονταν σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία στο νομό Αττικής. Ως μέσο συλλογής των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο το οποίο δόθηκε στους εκπαιδευτικούς πριν και μετά την εφαρμογή του δωματίου απόδρασης. Η ανάλυση των δεδομένων επέτρεψε να αναδειχθούν οι διαφοροποιήσεις στις στάσεις απέναντι στις Φυσικές Επιστήμες των εκπαιδευτικών πριν και μετά την είσοδό τους στο δωμάτιο απόδρασης. Η εργασία ολοκληρώνεται με σχολιασμό των αποτελεσμάτων και με προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Θετικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
δωμάτιο απόδρασης, στάσεις, διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών, εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης  
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
71
Αριθμός σελίδων:
95
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΧΑΣΙΩTHS ΕΥΘΥΜΙΟΣ.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο