Καινοτομία – ΕΚΕ - Τηλεπικοινωνίες

Διπλωματική Εργασία uoadl:2927328 119 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Οικονομική και Διοίκηση των Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων
Πληροφορική
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-11-09
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Γιαννατσή Μυρσίνη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αθανάσιος Παπαδημητρίου, Economist, MSc, PhD, Visiting Lecturer, University of Athens & University of Piraeus
Πρωτότυπος Τίτλος:
Καινοτομία – ΕΚΕ - Τηλεπικοινωνίες
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Καινοτομία – ΕΚΕ - Τηλεπικοινωνίες
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία έχει στόχο να προσδιορίσει το βαθμό σημαντικότητας τριών παραγόντων του σύγχρονου μάνατζμεντ για τις εταιρίες του κλάδου των τηλεπικοινωνιών και συγκεκριμένα της καινοτομίας, του μάρκετινγκ και της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Ως μεθοδολογία ακολουθείται η ανασκόπηση της πιο σημαντικής ελληνόγλωσσης και ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας, για την εύρεση της οποίας έγινε χρήση των βάσεων δεδομένων του διαδικτύου.
Τα αποτελέσματα φανερώνουν τη σημαντικότητα αυτών των τριών μεταβλητών για τις εταιρίες του κλάδου των τηλεπικοινωνιών, καθώς τις οδηγούν στη δημιουργία και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, σε μια αγορά που εξελίσσεται διαρκώς, λόγω της συνεχούς και με ένταση τεχνολογικής προόδου και των εφαρμογών του διαδικτύου. Τα συμπεράσματα της παρούσας εργασίας, φανερώνουν την ανάγκη των εταιριών που δραστηριοποιούνται στις τηλεπικοινωνίες για την επένδυση στην καινοτομία, τη χρήση των πιο εξελιγμένων εργαλείων μάρκετινγκ για την προσέλκυση των καταναλωτών και το σχεδιασμό πρακτικών κοινωνικής ευθύνης, για την ενίσχυση του κοινωνικού τους προφίλ στις τοπικές κοινωνίες.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
Καινοτομία, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Μάρκετινγκ, Τηλεπικοινωνίες
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
3
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
54
Αριθμός σελίδων:
59