Τεχνητή νοημοσύνη στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και η επίδραση της στην ειδική αγωγή

Διπλωματική Εργασία uoadl:2931296 164 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Ανάπτυξη Ανθρωπίνων Πόρων
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-12-17
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Οικονόμου Βασίλης
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αγγελική Βουδούρη , Καθηγήτρια, Στατιστική - Πληροφορικά Συστήματα Διαχείρισης Κινδύνου στην Εκπαίδευση,Π.Τ.Δ.Ε.,ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Τεχνητή νοημοσύνη στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και η επίδραση της στην ειδική αγωγή
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Τεχνητή νοημοσύνη στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και η επίδραση της στην ειδική αγωγή
Περίληψη:
Οι νέες τεχνολογίες κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος στη σύγχρονη ζωή. Η εφαρμογή τους διευκολύνει τις συνθήκες διαβίωσης και τις καθημερινές ενέργειες. Στο πλαίσιο αυτό κρίνεται απαραίτητος ο εκσυγχρονισμός της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μέσω της αξιοποίησης των νέων τεχνολογικών δυνατοτήτων. Η τεχνητή νοημοσύνη είναι σε θέση να διευκολύνει την εκπαιδευτική διαδικασία και τη μάθηση. Ακόμα πιο χρήσιμη μπορεί να φανεί η τεχνητή νοημοσύνη στον τομέα της ειδικής αγωγής. Τα τεχνολογικά μέσα είναι σε θέση να διευκολύνουν την προσέγγιση των παιδιών αυτών και την διδακτική διαδικασία καθώς στοχεύουν στις ιδιαίτερες ανάγκες τους. Τα ερευνητικά αποτελέσματα αποδεικνύουν την χρησιμότητα και την αποτελεσματικότητα των εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Γενικά έργα
Λέξεις-κλειδιά:
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Τεχνητή Νοημοσύνη, Ειδική Αγωγή
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
48
Αριθμός σελίδων:
72
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Τεχνητή νοημοσύνη στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και η επίδραση της στην ειδική αγωγή.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.